طاهری گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

این روز ها پرسپولیس با سرپرست درحال اداره شدن است و قرار است بزودی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، علی اکبر طاهری در آذر سال 93 به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شد و کار خود را به عنوان نایب رییس هیات مدیره آغاز کرد و بعد از بازداشت حمیدرضا سیاسی به عنوان سرپرست باشگاه و مسئول امور اجرایی منصوب شد.

بعد از گذشت مدتی محمد حسین نژاد فلاح به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و امور باشگاه را بر دست گرفت و بعد از 4 ماه نژاد فلاح از سمت خود برکنار شد.

انتخاب طاهری به عنوان مدیرعامل پرسپولیس

در تاریخ 27 خرداد سال 94 طاهری جایگزین نژاد فلاح شد و مدتی به عنوان سرپرست و بعد از رسما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد و امور باشگاه را بر دست گرفت.

در زمان طاهری ، پرسپولیس از بحران خارج شد و توانست به یک نایب قهرمانی و قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند و در سال دوم حضورش در پرسپولیس با جذب بازیکنان مطرح لیگ برتر توانست بعد 10 سال پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر رساند و تمامی پرسپولیسی ها از حضور طاهری در پرسپولیس راضی بودند و یکی از مهم ترین دست آورد های طاهری تمدید قرارداد با برانکو بود که پرسپولیس در مسیر موفقیت حفط کرد.

طاهری با ایجاد زیرساخت های باشگاهی و درآمد های مالی پایدار، پرداخت بدهی سنگین مانوئل ژوزه توانست عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد.

استفعا از مدیرعاملی پرسپولیس

نکته منفی دوران مدیریت طاهری، جنجال شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از پرسپولیس و محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی و جریمه سنگین مالی به دلیل عقد قرارداد با مهدی طارمی بود. سرانجام طاهری در آبان96،پس از اختلافات شدید با اسپانسر باشگاه و وزارت ورزش و جوانان، از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا و حمیدرضا گرشاسبی جایگزین او شد.

طاهری گزینه جدید برای مدیرعاملی پرسپولیس

بعد از استفعای محمد حسن انصاری فرد از مدیرعاملی پرسپولیس مهدی رسول پناه رییس هیات مدیره پرسپولیس امور اجرایی باشگاه را بر عهده گرفت و قرار هیات مدیره پرسپولیس بزودی تکلیف مدیرعامل جدید را مشخص کنند،با این حال گفته می شود دو اعضای هیات مدیره پرسپولیس بر سر مدیرعاملی باهم اختلاف دارند و ممکن است فردی خارج از هیات مدیره را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند.

علی اکبری طاهری از زمانی که اسمش به عنوان گزینه مدیرعاملی مطرح شده است با حمایت هواداران روبرو بوده است و احتمال دارد وزیر ورزش با حضور وی موافقت کند .

باید دید در نهایت چه کسانی به هیات مدیره پرسپولیس اضافه می شوند و هیات مدیره جدید چه کسی را به عنوان مدیرعامل انتخاب می کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: بررسی یک شایعه جذاب؛ آیا طاهری بار دیگر مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟
پرسپولیس قهرمان نشد، الان حالتان چطور است آقای طاهری؟