قربانی : آقای پیروانی لطفا حرمت پرسپولیس را نگهدار!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال : اگر زورتان به امیرقلعه نویی نمی رسد پای استقلال را وسط نکشید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پیروز قربانی ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت : آقای پیروانی! این حرف‌ها زشت است و خجالت بکشید، ما به خاطر اینکه پیشکسوت پرسپولیس هستید، به شما احترام می‌گذاریم. چرا به کارتان نمی‌رسید؟ برای پیروانی متاسفم که در 10 سال گذشته گیر کرده است. پیروانی از من بزرگ‌تر است و در شخصیتم نیست که بخواهم پاسخ او را بدهم‌، اما از حرف‌های او خنده‌ام می‌گیرد.

احترام به بزرگتر !

قربانی ادامه داد : اگر دوست دارید 4 نفر از شما مصاحبه بگیرند و در رسانه‌ها باشید، ماجرایش فرق می‌کند، اما این کارها را رها کنید. یاد گرفته‌ایم به پیشکسوت خود احترام بگذاریم، آقای پیروانی! حرمت آن باشگاهی که برایش بازی کردی و کار می‌کنی را نگه دار. من و امثال من راحت می‌توانیم درباره شما و گذشته‌تان صحبت کنیم، اما یاد گرفتیم به بزرگ‌ترمان احترام بگذاریم.‌

قلعه نویی به استقلال ربط ندارد

وی افزود : اگر با امیر قلعه‌نویی مشکل دارید، رو در رو مشکل‌تان را حل کنید، چرا اسم استقلال را مطرح می‌کنید؟ اگر زورتان به قلعه‌نویی نمی‌رسد، کاری به استقلال نداشته باشید،ما هم می‌توانیم درباره خیلی از مسائل فوتبال صحبت‌هایی را مطرح کنیم.

از کمیته اخلاق استفاده کنید

پیشکسوت استقلال در پایان گفت : فدراسیون فوتبال کمیته‌ای به نام کمیته اخلاق دارد، بهتر است مسائل خود را آنجا مطرح کنید، شاید با رفتن شما به این کمیته به یکسری پرونده‌ها که در شلوغی فوتبال ماست مالی شد، رسیدگی شود، آقای پیروانی! لطفا حرمت باشگاهی که در آن حضور داری را نگه دار.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: برزای دوباره از استقلال شکایت کرد