پیروز قربانی : صدا و سیما گردنش کلفت‌تر است و پول نمی‌دهد!

بازیکن سابق استقلال گفت : جلسه با افراد مختلف را که همه می‌توانند بگذارند اما باید ببینیم هدف سعادتمند چیست و در عمل چه اتفاقاتی می‌افتد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پیروز قربانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت : از من هم برای حضور در باشگاه دعوت شد ولی نرفتم. باید ببینم هدف از این جلسات چیست تا قبول کنم. اگر نتوانم کاری برای استقلال انجام بدهم، چرا باید وقت باشگاه را بگیرم.

البته این خیلی خوب است که می‌گویند همه اتحاد داشته باشیم اما اگر پول به باشگاه تزریق نشود، مشکلاتش حل نخواهد شد. مثلا حق پخش را نمی‌دهند که در کل دنیا هست ولی ایران نمی‌دهد. شاید صدا و سیما گردنش کلفت‌تر است و پول نمی‌دهد!موقع انتخابات که می شود، می‌آیند با بازیکنان استقلال عکس یادگاری می گیرند تا به نفع خودشان استفاده کنند و رای بیاورند؛ ولی بعد که به مجلس می‌روند، تصمیمات عجیب و غریب را می گیرند. باشگاه‌ها هیچ درآمدزایی ندارند و بعد قانون می گذارید که نهادهای دولتی نمی‌توانند در فوتبال سرمایه گذاری کنند؟!

آدم‌های زیادی می‌آیند و حرف‌های قشنگی می‌زنند، ولی دو دو تا چهارتا که می‌کنیم، می‌بینیم تنها یک راه برای مدیر باشگاه استقلال وجود دارد و آن هم خرج کردن از جیب است.

بیشتر بخوانید :

پیروز قربانی : مثل بقیه خاله زنک نیستم

پیروز قربانی: السد در کلاس جهانی بازی می‌کند

قربانی : آقای پیروانی لطفا حرمت پرسپولیس را نگهدار!