هراتیان : نمی توانیم در ایفمارک از بازیکنان تست کرونا بگیریم

رییس مرکز پزشکی ایفمارک : اگر فدراسیون پزشکی ورزشی می خواهد در مورد مسائل پزشکی در فوتبال صحبت کند ، از ایفمارک نظر بخواهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، زهره هراتیان ، رییس مرکز پزشکی ایفمارک اظهار داشت : حضور بازیکنان فوتبال در ایفمارک برای تست کرونا عملی نیست. هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر اینکه لیگ فوتبال در این فصل ادامه داشته باشد، گرفته نشده است.

ستاد مبارزه با کرونا تصمیم بگیرد

وی افزود : منتظر هستیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم خود را درباره ادامه داشتن لیگ که قطعاً هم در صورت ادامه بدون حضور تماشاگران است، بگیرد تا پس از آن دستورالعمل‌هایی را اعلام کنیم. مسلم است که رفت و آمد بازیکنان به ایفمارک برای انجام هفتگی تست کرونا، خودش احتمال آلوده شدن آنها را بالا می‌برد و چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

از فدراسیون پزشکی ورزشی گله دارم

او ادامه داد : طبق تفاهم‌نامه همکاری که با جی لیگ داریم و با مرکز پزشکی فوتبال ژاپن همکاری می‌کنیم، دستورالعمل‌های ما با آنها کنترل می‌شود و پروتکل‌ها را پیش می‌بریم. گلایه‌ای جدی هم از فدراسیون پزشکی ورزشی دارم. اگر قرار است در خصوص مسائل پزشکی در فوتبال صحبتی شود و مسئله‌ای مطرح کنند، بهتر است از مجموعه ایفمارک که در زمینه فوتبال در بخش بین‌المللی فعالیت می‌کند، نظر بخواهند.

انتهای پیام/