تیم شهرستانی لیگ برتری که مخفیانه تمرین می کرد، لو رفت!

مسئول کمیته برگزاری رقابتهای لیگ برتر : وقتی تیمی تمرینات را قبل تست شروع می کند ، نتیجه این می شود که یکباره ۶ بازیکن در یک باشگاه به کرونا مبتلا می شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حتما در جریان خبرهای غیررسمی درباره تمرین مخفیانه برخی تیم‌ها در روزهای کرونایی هستید. در زمانی که تمرینات تیم‌ها ممنوع شده بود و وزارت ورزش از برخورد انضباطی و قضایی با تیم‌های خاطی خبر داده بود، برخی تیم‌ها به صورت مخفیانه تمرین کردند که حالا نتیجه آن را هم دیده‌اند.

آنطور که سهیل مهدی در مصاحبه رادیویی‌اش گفته، اگر باشگاهی قبل از تست، تمریناتش را آغاز می‌کند، نتیجه‌اش این می‌شود که شش بازیکن در یک باشگاه به کرونا مبتلا می‌شوند چرا که این‌ها احتمالا با هم تماس داشته‌اند.

تمرینات مخفیانه یک تیم شهرستانی

مسئول کمیته برگزاری رقابتهای لیگ برتر از تیم مربوطه اسم نبرده اما گویا او کد یک تیم شهرستانی را داده که به صورت مخفیفانه در تهران تمرین کرده بود و حالا چند بازیکنش به کرونا مبتلا شده‌اند. البته سرمربی سرشناس این تیم در مصاحبه‌ای که با یکی از روزنامه‌ها داشته شایعه تمرین کردن تیمش در اواسط اردیبهشت را تکذیب کرده و گفته فقط از بازیکنانش تست کرونا گرفته و به آنها اجازه تمرین نداده است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:مدیرعامل گل‌گهر: تمرین مخفیانه نه؛ از بازیکنان تست گرفتیم
تمرینات مخفیانه پرسپولیس نشان دهنده عطش تیم برای مسابقات است!