سیامک نعمتی : قهرمان شویم دست نیافتنی خواهیم شد

برنامه ما این است که ابتدا قهرمان لیگ برتر شویم تا در تاریخ فوتبال ایران تنها باشگاهی باشیم که ۴ سال متوالی قهرمان شده است.

سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص وضعیت و شرایط تیم پرسپولیس در آستانه بازی مقابل پیکان گفت: از روزی که بعد از تعطیلات اجباری به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات را آغاز کردیم روز به روز بدن‌های ما بهتر شد و با تمریناتی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته وضعیت خوبی داریم. تنها مشکلی که پیش آمد مصدومیت محمد انصاری بود که امیدوارم او هم هرچه سریعتر به شرایط خوبی برسد. چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که این بازی‌ها به ما کمک کرد تا در شرایط مسابقه و بازی قرار بگیریم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به دنبال دبل قهرمانی همانند فصل گذشته خواهد بود تصریح کرد: برنامه ما این است که ابتدا قهرمان لیگ برتر شویم تا در تاریخ فوتبال ایران تنها باشگاهی باشیم که ۴ سال متوالی قهرمان شده است. تا جایی که من یادم می آید چنین اتفاقی رخ نداده و اگر این مسئله به وجود بیاید کار بسیار بزرگی صورت گرفته است. همه می دانند که حتی برای یک سال قهرمان شدن هم باید هزینه‌های زیاد کرد و امکانات فوق‌العاده‌ای داشت اما ما این شانس را داریم که برای چهارمین سال قهرمان شویم. هدف دوم هم قهرمانی در جام حذفی است. ما الان جزو چهار تیم پایانی جام حذفی هستیم و مطمئناً برای موفقیت در این مسابقات می‌جنگیم. هدف بعدی ما هم صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست هر چند که کار سختی است.

نعمتی درباره بازی فردا مقابل پیکان که آغاز دوباره لیگ برای پرسپولیس خواهد بود خاطرنشان کرد: بدون شک این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. فردا بعد از ۴ ماه وارد مسابقات رسمی می‌شویم و این توقف مسابقات، کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. از طرف دیگر پیکان در منطقه سقوط قرار دارد و مطمئناً به دنبال سه امتیاز این بازی خواهد بود تا از خطر سقوط نجات پیدا کند. خوشبختانه شرایط ما شرایط خوبی است و امیدوارم که فردا بتوانیم با ۳ امتیاز از بازی بیرون بیایم و این شادی را به هواداران هدیه کنیم.