محمود فکری : اینکه توانستیم یک امتیاز بگیریم و گل نخوریم، ارزشمند است

بچه‌های ما در حد و اندازه خود نسبت به مسابقات قبل ظاهر نشدند و متاسفانه با توجه به اینکه نتوانستیم دوندگی و انگیزه لازم را برای این دیدار داشته باشیم،

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت : جا دارد به تیم نفت مسجدسلیمان خسته نباشید و تبریک بگویم که یک امتیاز در زمین ما گرفتند و امیدوار هستم در ادامه راه موفق باشند. آقای امیری تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهند و از طرف کادر فنی و بازیکنان از ایشان تشکر می‌کنم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه از شکل و نوع بازی تیم در مسابقه با نفت مسجدسلیمان رضایت نداشتم، ابراز کرد: بچه‌های ما در حد و اندازه خود نسبت به مسابقات قبل ظاهر نشدند و متاسفانه با توجه به اینکه نتوانستیم دوندگی و انگیزه لازم را برای این دیدار داشته باشیم، بازی خوبی هم ارائه ندادیم، نتوانستیم حریف را تحت فشار بگذاریم و فرصت به وجود بیاوریم. با توجه به فرصت و فشاری که روی حریف می‌آوریم، منجر به اشتباه حریف می‌شویم تا به گل برسیم ولی تنها فرصت ما همان بود که منجر به اخراج بازیکن نفت شد.

فکری اضافه کرد: اگر بازیکن نفت اجازه می‌داد، شاید به گل می‌رسیدیم. در مجموع به بازیکنانمان خسته نباشید می‌گوییم و از آنها تشکر می‌کنم. اینکه توانستیم یک امتیاز بگیریم و گل نخوریم، ارزشمند است و امیدوار هستم در بازی‌های آینده بچه‌های ما در حد و اندازه خودشان ظاهر شوند.

او در خصوص داوری بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: جا دارد از تیم داوری تشکر کنم و خسته نباشید بگویم. در مجموع خوب سوت زدند و قضاوت قابل قبولی داشتند. مشکل خاصی ندیدیم.

سرمربی نساجی درباره عدم استفاده از تمام ظرفیت تعویض‌های خود عنوان کرد: تعداد بازیکنانی که بتوانند به ما کمک کنند، کم است. حسین ماهینی و سید محمد میری را در اختیار نداشتیم و یک تعداد بازیکن ما آسیب دیده بودند. دست ما خالی است ولی نفرات جوانی داریم که می‌توانند در آینده عملکرد خوبی ارائه دهند و به نساجی کمک کنند ولی در حال حاضر اگر بخواهیم در شرایط بد از آنها استفاده کنیم، فرصت‌سوزی می‌شود. ان‌شاالله سر فرصت بتوانیم از آنها بهره ببریم.