ستاره های جنجالی فوتبال جهان در زندان

    برخی ستاره های جنجالی فوتبال جهان در سال های گذشته به دلیل جُرم های عجیب و غریب راهی زندان شدند.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  برخی از ستاره های مطرح فوتبال جهان در دوران بازیو پس از آن با جرم های متفاوتی مدتی را در زندان گذراندن و خواند این موارد خالی از لطف نیست .

    جویی بارتون


    بازیکن فوتبال باز نشسته انگلیسی که سابقه بازی در تیم های منچستر سیتی، نیوکاسل یونایتد، کویینز پارک رنجرز و… را دارد. زمانی که در نیوکاسل یونایتد بود به خاطر ضرب و شتم در یک نا آرامی عمومی به ۶ ماه حبس محکوم شد. همین طور به خاطر رساندن آسیب جسمانی به یکی از هم تیمی های خود به ۴ ماه حبس تعلیقی محکوم شد. جویی بارتون، پسر بد اخلاق لیگ برتر انگلیس به دلیل رفتار خشونت آمیز در بازی کویینز پارک رنجرز و منچستر سیتی به ۱۲ بازی محرومیت محکوم شد.

    جرمین پنانت


    بازیکن فوتبال باز نشسته انگلیسی که سابقه بازی در تیم های آرسنال، بیرمنگام سیتی، لیورپول و… را دارد. او در سال ۲۰۰۵ به جرم رانندگی با سرعت غیر مجاز در حالت مستی و تصادف با ماشین خود از سوی پلیس احضار شد. جالب این که جرمین پنانت خود را به نام اشلی کول به پلیس معرفی کرد که به دلیل این کار مجرم شناخته و به ۳۰ روز حبس محکوم شد !

    ایان رایت


    بازیکن فوتبال باز نشسته انگلیسی که سابقه بازی در تیم های کریستال پالاس، آرسنال، وستهام یونایتد و… را دارد. او پس از آن که نتوانست بیمه نامه ماشین خود را ارائه دهد راهی زندان شد. ایان رایت جریمه فقدان مدارک را هم پرداخت نکرد و به ۱۰ هفته حبس محکوم شد.

    تونی آدامز


    تونی آدامز، بازیکن فوتبال و دفاع مستحکم باز نشسته انگلیسی و اسطوره با وفای تیم آرسنال است. او به جرم رانندگی با سرعت ۲۷ برار سرعت مجاز در حالت مستی و تصادف با یک دیوار به ۴ ماه حبس محکوم شد.

    پیتر استوری


    بازیکن فوتبال باز نشسته انگلیسی که سابقه بازی در تیم های آرسنال و فولام را دارد. او مدیر یک روسپی خانه بود و یک بار ۷۰۰ پوند هم جریمه شد. پیتر استوری ۲۰ بار در قاچاق فیلم های پ***وگرافی شریک بود. او برای این کار آن ها را داخل چرخ یدک جیپ خود جا ساز می کرد. همه این جرائم باعث شد تا او در سال ۱۹۷۸ به ۳ سال حبس محکوم شود.

    جرج بست


    او نزد طرفداران شیاطین سرخ از محبوبیت بالایی بر خوردار است و او را به عنوان بهترین شماره ۷ و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تیم منچستر یونایتد می دانند. جرج بست به دلیل رانندگی در حالت مستی و توهین به افسر پلیس به ۳ ماه حبس محکوم شد و کریسمس سال ۱۹۸۴ را در زندان گذراند.

    نایزار طرابلسی


    نایزار طرابلسی ملقب به نزار سامی هافبک سابق تونسی که سابقه بازی در آلمان و در تیم فورتونا دوسلدورف را دارد. این مرد با القاعده و اسامه بن لادن ارتباط داشت. او در یک حمله به سربازان آمریکایی در یک ایر باس بلژیکی دست داشت. در ادامه حتی او را به عنوان یک بمب گذار انتحاری در حملات پاریس به دام انداختند. او به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

    انتهای پیام/