آیا رسول پناه میتواند ستاره های مورد نظر یحیی را حفظ کند

جلسه‌ اخیر یحیی گل‌محمدی با مهدی رسول‌پناه، سرمربی قهرمان لیگ برتر از سرپرست باشگاه خواسته شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، علی علیپور و مهدی ترابی حتما فصل آینده هم در پرسپولیس بمانند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سرپرست باشگاه به یحیی قول حفظ بشار رسن را داده اما همه به خوبی می‌دانیم که بدقولی‌های مدیران پرسپولیس در پرداخت مطالبات هافبک عراقی باعث شده که بشار علیرغم علاقه‌ای که به پرسپولیس و هوادارانش دارد، به گزینه جدایی از این تیم به صورت جدی فکر کند.
مهدی ترابی هم گفته در پایان فصل تصمیمی می‌گیرد که به نفع خودش و پرسپولیس باشد. گفته می‌شود باشگاه الدحیل حاضر است پول خوبی برای جذب ستاره قرمزها پرداخت کند.
شجاع خلیل‌زاده هم اگر چه بارها و بارها گفته دوست دارد در پرسپولیس بماند اما او روی مسائل مالی تاکید ویژه‌ای دارد و در مصاحبه‌هایش به این نکته اشاره کرده که اگر از پرسپولیس رفت، هواداران پرسپولیس ناراحت نشوند.
علی علیپور هم دوست دارد لژیونر شود. طی هفته‌های گذشته اخباری از تمایل یکی دو باشگاه پرتغالی به جذب مهاجم پرسپولیس مطرح شده بود و باید دید رسول‌پناه می‌تواند ستاره‌های مورد نظر یحیی را حفظ کند یا نه.

بیشتر بخوانید :

رسول پناه : مشکلی با بشار رسن نداریم و او هم با ما ندارد

رسول پناه:هواداران نگران محرومیت باشگاه در پرونده برانکو نباشند

جلسه رسول پناه با گل محمدی و پیروانی چرا برگزار شد

امیر هوشنگ چرخگر