لطیفی: پرسپولیسی‌ها ۴۰ مرتبه قهرمان شوند با یک قهرمانی در آسیا برابری نمی‌کند

مهرداد باید احترام تیم حریف را نگه دارد و کری تبدیل به توهین نشود. من به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم، آنها چهار دوره قهرمان لیگ شدند، اما چهار بار حضور در فینال آسیا نه برای پرسپولیس بلکه برای سایر تیم‌ها یک رویاست.

علی لطیفی بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت : مهرداد باید احترام تیم حریف را نگه دارد و کری تبدیل به توهین نشود. من به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم، آنها چهار دوره قهرمان لیگ شدند، اما چهار بار حضور در فینال آسیا نه برای پرسپولیس بلکه برای سایر تیم‌ها یک رویاست. این واقعیت را نباید فراموش کرد که در کل دنیا فوتبال ایران را به اسم استقلال می‌شناسند.
لطیفی تصریح کرد: استقلال یک تیمی با تاریخچه قوی است. پرسپولیس در مقابل استقلال مانند یک تیم نوجوان است. من نمی‌گویم آنها بابت این قهرمانی حق خوشحالی ندارند، اما پرسپولیسی‌ها چهار بار که هیچ، ۴۰ مرتبه هم قهرمان شوند، با یک قهرمانی استقلال در آسیا برابری نمی‌کند. تاریخ را که نمی‌شود کتمان کرد.
پیشکسوت استقلال عنوان کرد: میناوند بیاید این دو تیم را مقایسه کند. اولین قهرمانی آسیا، اولین لژیونر ایرانی در اروپا، بیشترین برد در دربی، بیشترین گل زده در مسابقات رودرو، زننده اولین گل ایران در ادوار جام جهانی، چهار بار حضور در فینال آسیا و… واقعا نمی‌شود این افتخارات را با دستاورد سایر باشگاه‌ها مقایسه کرد. همه پرسپولیسی‌ها آرزو دارند بعد از شش دهه قهرمان آسیا شوند؛ چیزی که برای استقلال خاطره به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید :

لطیفی: هواداران از استقلال مدعی حداقل کسب سهمیه می خواهند

لطیفی: تا زمانی که استقلال دولتی باشد شرایط همین است

علی لطیفی :استراماچونی میتواند خواسته هوداران رو برآورده کند …