سرایت بحران مدیریتی به تمرینات استقلال

به دلیل بحران های پی در پی در مدیریت، سر مربیگری و حواشی بازیکنان در فرودگاه مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند این تیم امروز تمرینات معمول خود را برگزار نکنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسئولان تیم استقلال تصمیم گرفتند این تیم امروز استراحت کند و تمرینات انجام نشود. به طور معمول تیم استقلال بعد از هر مسابقه روز بعد تمرین ریکاوری در سالن وزنه سام فیت برگزار می شد که با توجه به شرایط حاکم بر این باشگاه و بحران های متعدد این تمرین امروز لغو شد. این تیم بامداد امروز با حاشیه های مختلف در سطوح متعدد به تهران رسید و صبح با انجام تست کرونا آماده ی حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد. این تیم بحران زده و خسته از شکست امروز را به صلاح دید مسئولان خود استراحت می کند و منتظر تصمیمات مدیران خود درباره ی آینده ی کادر فنی خواهد نشست.

مسئولان این تیم هنوز هیچ موضع مشخصی درباره ی وضعیت و آینده ی کادر فنی نگرفته اند و از گوشه و کنار و به صورت غیر رسمی اخبار و شایعاتی حول انتخاب سر مربی جدید و احتمال تغییر در مدیریت این تیم به گوش می رسد که تشنج های بیشتری در روحیه ی بازیکنان سر در گم این تیم و هوادارانش ایجاد می کند.

اتمام پیام/

بیشتر بخوانید:

بیانیه استقلال درباره درگیری بازیکنان و هواداران در فرودگاه

همه مدیران استقلال به جز خلیل زاده در انتظار استعفای مجیدی!

برخی از بازیکنان استقلال به کمیته ی اخلاق فرا خوانده می شوند