علیپور: پیشنهاد ۱۰ میلیاردی ام به پرسپولیس کذب است

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شک نکنید که حتماً روزی دوباره به پرسپولیس برخواهم گشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی علیپور، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: به هیچ‌وجه من پیشنهاد ده میلیارد تومانی به باشگاه پرسپولیس ندادم و این حرف شایعه است. متأسفانه این حرف‌ها هم پیرو همان شایعاتی است که بعضی‌ها برای بازیکن می‌سازند تا وجهه‌اش را نزد هواداران تیم پایین بیاورند اما دلیل جدایی من اصلاً مالی نبود.

مایلم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم

وی ادامه داد: بازیکنی 25 ساله هستم و فکر می‌کنم در شرایط سنی‌ای قرار داشتم که اگر امسال به اروپا نمی‌رفتم دیگر شاید برای من رفتن و حضور در اروپا خیلی سخت می‌شد. من در سال‌های قبل هم از اروپا پیشنهاد داشتم اما چون در یکی دو سال پنجره‌های نقل و انتقالات باشگاه بسته بود و من هم قصد نداشتم تیم طرف قراردادم را در آن شرایط سخت ترک کنم در پرسپولیس ماندم و قید آن پیشنهادات را زدم.
علیپور گفت: از ماریتیموی پرتغال پیشنهاد دارم اما مدیر برنامه‌هایم باید بیشتر با آنها صحبت کند که اگر صددرصد شد من رسماً به این تیم بروم. شک نکنید که حتماً روزی دوباره به پرسپولیس برخواهم گشت و به دلیل علاقه خیلی زیادی که به پرسپولیس دارم خیلی مایلم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
پرسپولیسی های جدید ۱۰ درصد پول گرفتند
سرلک:‌ در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس بازی می کنم
یحیی پرسپولیس را ترک کرد/ گل محمدی پاسخگوی خبرنگاران نبود
پرداختی پرسپولیس به برانکو کامل نیست