نقل و انتقالات لیگ برتر | گزینه جانشینی علیپور از اوکراین می‌آید؟

بعد از جدایی علی علی‌پور از باشگاه پرسپولیس حالا مدیران این تیم بشدت درصدد جذب یک مهاجم ایرانی دیگر هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  علی علیپور بعد از دو روز مذاکره با مدیران باشگاه بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسید تا سرانجام به تیم ماریتیمو پرتغال ملحق شود. البته ویزای علیپور هنوز صادر نشده و مدیران باشگاه امروز در کمال شگفتی اعلام کردند که همچنان در حال مذاکره با این بازیکن هستند!

با این حال علی علیپور از باشگاه جدا شده و رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اما امروز در گفت و گو با خبرنگاران مذاکره با شهاب زاهدی را تایید کرد. شهاب زاهدی بازیکن پیشین پرسپولیس بود که البته درخشش قابل ملاحظه ای نداشت. البته این بازیکن در لیگ اوکراین درخشش قابل قبولی داشته است.

کار سخت پرسپولیس برای جذب شهاب زاهدی

پرسپولیس برای جذب شهاب زاهدی باید با باشگاه المپیک دونتسک پای میز مذاکره بنشیند چرا که این بازیکن یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. عملکرد خوب او باعث شده که سرمربی این تیم روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کند، به هرحال با این شرایط پرسپولیس به نظر می‌رسد کار سختی برای جذب شهاب دارد چرا که این بازیکن با توجه به قرارداد یکساله‌ای که با این تیم اوکراینی دارد، به راحتی نمی‌تواند به پرسپولیس بپیوندد.

این مهاجم بلندقامت که فصل گذشته را در تیم المپیک دونتسک با ثبت 10 گل در لیگ و جام حذفی پشت سر گذاشته، اکنون مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
علیپور: پیشنهاد ۱۰ میلیاردی ام به پرسپولیس کذب است
پرسپولیسی های جدید ۱۰ درصد پول گرفتند
سرلک:‌ در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس بازی می کنم
یحیی پرسپولیس را ترک کرد/ گل محمدی پاسخگوی خبرنگاران نبود