استوکس: پرسپولیس می‌تواند مثل یوونتوس سال‌های متوالی قهرمان شود

بازیکن جنجالی پرسپولیس گفت:خیلی خوشحالم که در جشن قهرمانی پرسپولیس از من هم نام برده شد. امیدوارم مسئولان پرسپولیس مدال قهرمانی تیم را هم به من برسانند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، استوکس بازیکن سابق تیم های فوتبال پرسپولیس اظهار داشت:من هرگز قصد جدایی نداشتم چون در پرسپولیس شرایط خوبی داشتم. بعد از آنکه در دبی از سرمربی تیم اجازه گرفتم که چند روز در آنجا بمانم به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستم بازگردم و به تمرینات اضافه شوم. هر گز نمی‌خواستم پرسپولیس را تنها بگذارم اما کرونا به من اجازه نداد که در تمرینات تیم شرکت کنم.فیفا قطعاً درک خواهد کرد که چرا من به ایران بازنگشتم. این مسئولان باشگاه پرسپولیس بودند که تصمیم گرفتند قرارداد من را یک طرفه فسخ کنند. کرونا شرایط خاصی را به وجود آورد و بعید می‌دانم که فیفا در این شرایط استثنایی من را جریمه کند.

وی افزود:خیلی خوشحالم که در جشن قهرمانی پرسپولیس از من هم نام برده شد. امیدوارم مسئولان پرسپولیس مدال قهرمانی تیم را هم به من برسانند.امیدوارم روزی بتوانم دوباره برای پرسپولیس بازی کنم. می‌خواهم مدال قهرمانی را به من برسانند تا خاطره خوبی از این تیم و ایران داشته باشم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
اظهاردات استوکس درباره تراکتور و پرسپولیس: خوب شد از ایران رفتم!
گاف عجیب پرسپولیس در قرارداد استوکس!
شفاف سازی پرسپولیس در مورد شکایت از استوکس