هالک استقلال، این لقب آقاخان است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هواداران استقلال با اینکه مرتضی آقاخان را هنوز درترکیب تیم شان ندیده اند اما ارتباط خوبی با این بازیکن برقرارکرده اند و ظاهرا به آینده این بازیکن دراستقلال خیلی امیدوارند. حتی به آقاخان لقب هالک هم داده اند. لقبی که این بازیکن نمی‌داند چگونه به ذهن هواداران خلاق استقلال رسیده است. آقاخان درباره این لقب گذاری می‌گوید:«من هم نشنیده ام که به من لقب هالک داده اند اما نمی دانم از کجا و چگونه آمده!من تمام تمرکزم این است که با آمادگی کامل به نیم فصل دوم برسم و اینکه وظایف کادر فنی را به نحو احسن انجام بدهم. این القاب در همه جای دنیا وجود دارد و در اینجا هم هست ولی همانطور که گفتم زیاد نمی خواهم روی القاب فکر کنم و فقط می خواهم چیزی که کادر فنی از من می خواهد را در زمین پیاده کنم.»

آقاخان اعتقاد دارد که راه محبوب شدن دراستقلال رفتار شایسته و مناسب است:« می خواستم این را بگویم که راه ماندگار شدن و محبوب شدن و مردمی شدن خراب کردن دیگران نیست مخصوصا اگر شخصی دیگری را  به ناحق تخریب کند. کسی که می خواهد ماندگار باشد می تواند چه در دوران بازیگری اش و چه دوران بعد از بازیگری اش با رفتارهای خود در قلب مردم جا بگیرد. افرادی مثل مرحوم حجازی، مرحوم پورحیدری، محوم مظلومی، و بزرگانی مثل فرهاد مجیدی با عملکرد و رفتارشان در قلب مردم ماندگار شده اند.اینگونه ماندگار شدن خیلی با ارزش تر است تا اینکه برخی ها با خراب کردن دیگران در فکر محبوبیت بین مردم باشد.» آقاخان تاکید دارد که دوست دارد دراستقلال به عنوان گوش چپ بازی کند.

او حرف هایش را با اشاره به این نکته تمام می‌کند:«آنهایی که مرتب می گویند من مهاجم هدف هستم نمی دانم کجا دیده اند که من 2 بازی پشت سر هم مهاجم نوک بازی کرده ام؟ من در تیم آقای جلالی مهاجم نوک هم بوده ام ولی در خیلی از بازی های خاص آن هم به خاطر نبود بازیکن و با تشخیص کادر فنی این کار را کردم،ولی برای اولین و آخرین بار اعلام می کنم که پست اصلی من وینگر چپ است و هر بازیکنی دوست دارد در پست تخصصی خودش تلاش کند.»

منبع: ایران ورزشی