میزبانی AFC از ۶ تیم در هتلی کوچک صدای پرسپولیسی ها را درآورد!

حضور ۶ تیم از جمله پرسپولیس در هتلی کوچک و با کمبود امکانات با تائید کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث اعتراض پیروانی شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، برخلاف اینکه تصور می شد میزبانی قطر برای رقابت های متمرکز لیگ قهرمانان آسیا به خوبی انجام شود، باشگاه های ایرانی حاضر در دوحه از شرایط میزبانی این کشور اصلا رضایت ندارند. محل اقامت 4 نماینده ایران در این بازی‌ها به همراه شرطه عراق و پاختاکور ازبکستان در هتل دوسیت است. هتلی کوچک که میزبانی 6 تیم را برعهده دارد اما از نظر امکاناتی کمبودهایی دارد و باعث ایجاد دردسر شده است.

اعتراض پیروانی به میزبانی در قطر

سالن کوچک بدنسازی این هتل و نامشخص بودن ساعت تمرینی تیم ها برای استفاده از این سالن یکی از مشکلات هر 6 باشگاه است. همچنین همان طور که از قبل قطر اعلام کرد سرو غذا در سالن غذاخوری امکان ندارد و بسته های غذایی در ظروف یک بار مصرف پشت در اتاق ها گذاشته می شود و ظاهرا بعد از هر بار که بسته های غذایی آورده می شود اطلاع رسانی درستی بابت ساعت پخش غذا وجود ندارد و گاها پیش آمده که اعضای تیم ها با غذاهای سرد روبرو شده اند.
همچنین برخی از وسائل اعضای کاروان سرخپوشان جامانده بود که شامل 26 ساک و تخت ماساژور بوده است. اکنون این وسائل به فرودگاه دوحه رسیده اما هیچ یک از اعضای تیم حق خروج از هتل و رفتن به فرودگاه را ندارد و از آن سو هم کسی حق ندارد از فرودگاه به این هتل بیاید. این مسئله اعتراض شدید پیروانی مدیر تیم پرسپولیس را پی داشت و به مسئولان برگزاری مسابقه که در هتل مستقر هستند این اعتراض را اعلام کرد و در نهایت به او قول دادند این وسائل هر طور شده سر تمرین به دست پرسپولیس برسد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
وحید شمسایی: من بچه بودم که می‌گفتند استقلال و پرسپولیس خصوصی می‌شوند
علی شجاعی:پرسپولیس بازیکنانی با قلب بزرگ دارد
پزشک پرسپولیس: جواب تست کرونای 9 نفر از اعضای تیم آماده نشده است