حاج‌رضایی : برای برانکو متاسفم / بوناچیچ نه علم دارد نه اخلاق

کارشناس فوتبال گفت :از نتایج ضعیف تیم‌های ایرانی در آسیا ناراحت می‌شوم اما متعجب نه! زمانی که در کلاس مدرسان خارجی می‌نشستیم به 3 اصل بسیار اصرار داشتند؛

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امیر حاج‌رضایی کارشناس فوتبال گفت: از نتایج ضعیف تیم‌های ایرانی در آسیا ناراحت می‌شوم اما متعجب نه! زمانی که در کلاس مدرسان خارجی می‌نشستیم به 3 اصل بسیار اصرار داشتند؛ مدیریت، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری. کدام‌یک از باشگاه‌های ما این 3 فاکتور را با هم دارند؟ چه در بحث ملی و چه باشگاهی چند مدیر خوب و سالم داریم؟کدام تیم در دنیا را سراغ دارید که در یک فصل 5 سرمربی عوض کند؟ این کار را آقای حمیداوی در شهرخودرو انجام داد و نتیجه‌اش هم می‌شود همین نتایج.

متاسفم برای برانکو که هنوز می دود

وی افزود:متاسفم برانکو که برای پرسپولیس آن همه جام آورد و تیم را تا فینال آسیا برد، هنوز دستمزدش را نگرفته و باید دنبال پولش بدود! پرسپولیس هنوز هم نان سنگ‎‌بنایی را می‌خورد که برانکو آن را گذاشت.بوناچیچ نه علم دارد و نه اخلاق و با فشار دلال‌ها از جیب باشگاه‌های ما پول می‌برد. مدیران ما کار اشتباهی نکرده‌اند که نیمکت تیم‌هایشان را جوان کرده‌اند اما در انتخاب زمان دقت به خرج نداده‌اند. آسیا جای کسب تجربه نیست. مدیران استقلال مدت‌هاست تمرکز کادرفنی، بازیکنان و هواداران را با بردن نام استرا برهم زده‌اند.

بیشتر بخوانید :

امیر حاج رضایی : با شرایط کنونی فوتبال نمیتوانم به مردم خدمت کنم
حاج رضایی: موفقیت های پرسپولیس بدون شائبه است
حاج‌رضایی: انصراف از لیگ قهرمانان آسیا چیزی را درست نمی‌کند

انتهای پیام/