سعادتمند: من از استقلال برکنار نشده ام و استعفا نداده ام/ اتفاقات خوبی در راه است

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: می خواهند هواداران استقلال را نگران کنند ام اتفاقات خوبی در راه است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره اخباری که به صورت وسیعی در رسانه ها درباره برکناری یا استعفایش منتشر شده است گفت: «من منشا و منبع این اخبار را نمی دانم اما می دانم که بر سر کارم هستم و برکنار نشده ام و استعفا نداده ام.»

نگرانی هواداران استقلال

مدیرعامل استقلال گفت:« عده ای در تلاش هستند تا هواداران استقلال را با این اخبار نگران کنند. اتفاقات خوبی در حال افتادن است و چون دوستان می دانند که هواداران از شنیدن اخبار خوب روزهای آینده خوشحال می شوند، می خواهند هواداران را نگران کنند و با شایعه استعفا و برکناری بنده، نگرانی های هواداران استقلال را بیشتر کنند. مجموعه باشگاه استقلال با کمک هواداران اتفاقات بزرگی را در فصل پیش رو رقم خواهد زد.

جلسه هیات مدیره استقلال برگزار نشده

 وی ادامه داد: من استعفا نداده‌ام و نخواهم داد و همان‌طور که گفتم با قدرت و انگیزه بیشتری کارم را ادامه می‌دهم. جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار نشده است و وقتی نشستی انجام نشده چطور برکنار شده‌ام. فردا نشست هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار خواهد شد و در این جلسه موضوعات مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت. مهم‌ترین موضوعی که در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح می‌شود انتخاب سرمربی است. من به صورت مکتوب انتخاب سرمربی استقلال را به اعضای هیات مدیره استقلال اعلام کرده‌ام و قرار است در جلسه فردا در این باره تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
خلیل زاده دوباره در استقلال موش دواند!
الکس نوری آخرین تیر سعادتمند برای ماندن در استقلال
تسویه حساب استقلال با میلیچ در گروی تعزیرات شهرری
افشاگری مدیرعامل استقلال از چت هایش با واسطه استراماچونی + سند
سعادتمند: قلیان کشی کار غیرحرفه ای نفر است/ استقلالی ها با تعصب و پرتلاش اند
گزینه های مربیگری استقلال درصورت منتفی شدن الکس نوری
نامجومطلق: سعادتمند نام بازیکن استقلال که قلیان کشیده را بگوید
برائت پیروانی در پرونده شکایت استقلال اعلام شد