یحیی گل محمدی: شرایط بازی در قطر بی سابقه بود/ جریان هایی ما را روبروی هواداران قرار می دهند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی های این دروه لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط ویژه کرونایی بی سابقه بود و دوران سختی برای بازیکنان بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بازی های لیگ قهرمانان آسیا در قطر در حالی برای ما شروع شد که تیم دیر تشکیل شد و تمرینات زیادی در تهران نداشتیم و فقط یک بازی تدارکاتی با شهر خودرو برگزار کردیم و در قطرهم فقط 4 جلسه تمرین داشتیم و شرایط سختی بود تا به بازی اول رسیدیم.

سید جلال نقش مهمی در هماهنگی و یکدلی بازیکنان داشت

وی ادامه داد: در بازی های قطر بازیکنان قدیمی تیم خیلی به ما کمک کردند و در هماهنگی تیم نقش مهمی داشتند ضمن اینکه سختی حضور در هتلی که 6 تیم در آن بود هم مزید بر علت بود اما بازیکنانم به خوبی از عهده این موضوع برآمدند و با مشکلات کنار آمدند و سید جلال در این راه خیلی به تیم کمک کرد.

حامد لک حامدِ سابق نیست

وی در مورد حضور حامد لک و عملکرد خوبش گفت: من قبلا با حامد لک کار کرده بودم و او عاشق پرسپولیس بود و همیشه به من می گفت و روز هم که قرار داد بست گفت خوشحالم که بالاخره به پرسپولیس آمدم و در این بازی ها هم خوشبختانه عملکرد مناسبی داشت و تمرینات زیادی انجام داد و امیدوارم در آینده هم بتواند موفق باشد و در تیم ملی هم بدرخشد او تمرینات سختی انجام می دهد و در حال حاضر حامد گذشته نیست و حتی بیشتر ساعات خود را تمرین می کند و کتاب می خواند.

سعید آقایی و نعمتی خیلی خوب بودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در زمان شروع مسابقات از لحاظ دفاع راست مشکل داشتیم اما سیامک نعمتی در تمامی موارد ویژگیهای یک دفاع راست را داشت و در این بازی ها خیلی به ما کمک کرد و در سمت چپ هم سعید آقایی خیلی عملکرد خوبی داشت و من هر وقت از بازیکنان می پرسیدم خوبی یا نه بعد از بازی سنگین و خستگی و مصدومیت باز هم می گفتند همه چیز خوب است و این جو باعث پیروزی ما در این رقابت ها بود و برای من جالب بود و هیچوقت این دوره یادم نمی رود و نمی دانم چطور از این بازیکنان تشکر کنم.

هافبک دفاعی های ما همه خوب هستند

گل محمدی افزود: ما در هافبک دفاعی با 2 نفر نمی توانستیم در این رویداد شرکت کنیم کمال و احمد هر دو خوب هستند و سرلک آمد و در این بازی ها عملکرد خوبی ناشان داد و ما واقعا به 3 هافبک دفاعی خوب نیاز داشتیم و هیچوقت نگرانی نداشتیم که کدام باشد کدام نباشد چرا که هر 3 خوب بودند حتی ما سعید حسین پور را داشتیم که همه این هافبک ها خوب هستند.

وی در مورد زوج وحید امیری و آل کثیر گفت: هر دو در کار های ترکیبی خوب بودند در کار حمله و دفاع هر دو به ما کمک می کردند و مدتها بود در این فوتبال چنین زوجی را ندیده بودم.

یحیی گل محمدی در مورد دیگر بازیکنان گفت: بشار در حالی که مصدوم بود و از تمرینات دور بود به ما اضافه شد ولی رفته رفته به شرایط خوبی رسید و در بازی ها نیز هر بار بهتر شد و بازی آخر عملکرد خوبی داشتند و در مورد خط دفاع ما به اعتقاد من می توانند سال ها بهترین های تیم ملی باشند و روبروی مهاجمان میلیون دلاری تیم های دیگر عالی بودند و شجاع خلیل زاده هم به تیم ملی دعوت شد که به نظر من جا داشت زودتر این اتفاق بیفتد اما برخی مربیان تیم ملی به خاطر شلوغ بازی های شجاع او را دعوت نمی کردند اما او واقعا یک دفاع کامل است و کنعانی زادگان هم که از قبل تیم ملی بود.

جریان های رسانه ای از سوی برخی ما را روبروی هواداران قرار می دهند

وی در مورد مشکلات مالی و اعتراض هایش گفت: من 3 ماه قبل به باشگاه گفتم تکلیف بازیکنان را روشن کنیم و دوست داشتم زودتر شرایط بازیکنان مشخص شود و دوست داشتم تیم حفظ شود و بحث های مالی وجود دارد و هنوز هم هست و گلایه ای که دارم این است که هر وقت بحث پول می شود جو رسانه ای راه می اندازند که اینها پول می خواهند و ما مشکل برانکو را داریم و … و ما را روبری هواداران قرا می دهند اما می دانم چه کسانی هستند اما اسم نمی برم تا کام هواداران تلخ نشود و درست نیست که بحث مالی بازیکنان را به برانکو ربط بدهیم. اگر پول هست باید پول برانکو را بدهیم چرا هر بار می گویند پول برانکو حاضر است و نمی دهند تا همه ما را خلاص کنند.

مدیران زحمت می کشند اما کافی نیست

یحیی ادامه داد: الان با مشکلات مالی رفتیم و بحث شجاع پیش آمده است و بقیه هم همینطور و توقع دارم این مشکلات حل شود و مدیران هم البته در حد توان دارند زحمت می کشند و پول هم می آورند برای باشگاه اما کافی نیست.

باید به فراخور نام پرسپولیس فرهنگمان را نشان دهیم

سرمربی پرسپولیس گفت: به اعتقاد من باید یک تیم حقوقی قوی این موضوع را پیگیری کند ما الان چند ماه است معاون حقیقی ندارم و این در شان پرسپولیس نیست وباید یک تیم قوی حقوقی این موضوعات را پیگیری کند و بنده تحقیق کردم گفتند اگر خوب دفاع شود عیسی بخشیده می شود اما از همه می خواهم در مورد این اتفاق با احترام رفتار کنیم و برویم دفاع کنیم ما فرهنگ داریم و نیازی به توهین نداریم نام پرسپولیس فرهنگ 3 هزار ساله دارد و به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مسئول است اما باید خوب دفاع کنیم و آنها را قانع کنیم.

وی در پایان گفت:امیدوارم مسئولان سازمان لیگ برتر که کار سختی دارند و خیلی زحمت می کشند ما را در نظر بگیرند و بازیها را به شکلی برگزار کنند که بازیکنان بتوانند استراحت لازم را داشته باشند اگر بگذارند ما یک هفته بیشتر استراحت کنیم واقعا خوب است.

بیشتر بخوانید:
یحیی گل محمدی: شرایط بازی در قطر بی سابقه بود
یحیی گل محمدی: محرومیت آل کثیر جوانمردانه نیست
یحیی گل محمدی: تیمی که خوب دفاع کند احتمال پیروزی اش بیشتر است

انتهای پیام/