علی شجاعی: ثابت کردیم غیرت خریدنی نیست!

علی شجاعی امشب در برنامه زنده ی فوتبال برتر حضور پیدا کرد و پیرامون صعود پرسپولیس و مسائل اخیر این تیم به نکات حائذ اهمیتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی شجاعی در گفتگوی زنده گفت: اینجا جا دارد من از باشگاه نساجی مازندران تشکر کنم، من خودم را مدیون تیم نساجی می دانم چون به من فضا دادند تا رشد کنم. من از تیم سایپا شروع کردم اما نساجی سکوی پرش من شد. من بعد از پیشنهادهای مختلف به پرسپولیس رسیدم و در واقع به آرزوهایم رسیدم.

او گفت: راجع به خوشحالی بعد از گل باید بگویم از دیبالا الهام گرفتم چون قبلا دیبالا راجع به خوشحالی بعد از گل هایش گفته بود این نوع خوشحالی خنده را از صورت محو میکند و فقط قدرت و خشم را نشان رقیب می دهد و من بسیار از این دیدگاه خوشم می آید و آنرا سر لوحه قرار دادم.

شجاعی راجع به خبر حذف عیسی آل کثیر گفت: جو عجیبی بود ما دقیقا زمانی که داشتیم برای آنالیز تیم می امدیم خبر حذف عیسی را به ما دادند، شوک بزرگی بود روحیه ی بچه ها بسیار متزلزل شد و ناراحت بودیم که چرا کسی نمیتواند حق ما را بگیرد، اما حذف عیسی ما را پر انگیزه تر کرد و اتحاد بچه ها بیشتر شد و سریع خودمان را جمع و جور کردیم و قوی تر بخاطر عیسی به زمین رفتیم.

او در ادامه گفت: صعودی ها بسیار زیاد امکانات و پول برای برد تیم شان صرف کردند اما نتوانستند جلوی غیرت بچه های ما پیروز شوند، آنها نتوانستند غیرت بخرند، ما بسیار امیدواریم بتوانیم با برد در فینال باز هم مردم عزیزمان را خوشحال کنیم.

او اضافه کرد: ما شرایط بسیار سختی در هتل داشتیم بیست روز کامل در هتل بودیم حتی من گوشی خود را داخل اتوبوس جا گذاشته بودم و به سختی توانستم خودم را به اتوبوس برسانم و آن را بردارم، ما کاملا بیست روز در اتاق بودیم، دو ساعت تمرین میکردیم و حتی غذا را در اتاق میخوردیم و این شرایط بسیار سختی بود.

او در پایان گفت: از مردم عزیز کشورم بسیار ممنونم که ما را حمایت کردند و امیدوارم بتوانیم باز هم خوشحالشان کنیم.

بیشتر بخوانید:
علی شجاعی :ما به‌دنبال ریپوکر در پرسپولیس هستیم
علی شجاعی:پرسپولیس بازیکنانی با قلب بزرگ دارد
علی شجاعی: تمرکزم روی لیگ قهرمانان سپس کسب قهرمانی پنجم پرسپولیس است
علی شجاعی: اگر تیم همدل باشد می توانیم صعود کنیم

اتمام پیام/