هیات مدیره استقلال، استقلالِ رای ندارد!

بحران مدیریت در استقلال همچنان پاشنه آشیل این باشگاه پر طرفدار مردمی است و حالا پس از انتخاب سر مربی التهاب ها برای انتخاب مدیر عامل بالا گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، چند سالی است که باشگاه استقلال دچار بی ثباتی واضحی در کرسی های مدیریتی شده است و در مدت کوتاهی بیش از پنج مدیر مختلف برای اداره ی امور این باشگاه مطرح تعویض شده اند. در صورتی که در تمام دنیا به مدیران ورزشی حداقل سه سال زمان می دهند تا خود را ثابت کرده و برنامه های مورد نظرشان را پیاده کنند. این بی ثباتی ها در سطوح مختلف این باشگاه و حتی تیم دیده می شود. از رفت و آمدهای غیر طبیعی سر مربی ها گرفته تا بازیکنان و کادر فنی و … همگی نشات گرفته از بی نظمی های موجود در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال است. باشگاهی با پشتوانه ی مردمی بسیار بالا که همواره در دهه های مختلف مورد توجه و حمایت ویژه ی پایگاه های مردمی بوده و هست.

هیات مدیره استقلال کاره ای نیست!

امروز پس از انتخاب سر مربی تیم؛ آن هم بعد از کش و قوس های متعدد و حاشیه های عجیب و غریب توسط سرپرست موقت باشگاه نوبت به انتخاب مدیر عامل رسیده است و باز حاشیه های مختلفی که هیچ توجیه عقلی و منطقی ندارند. گمانه زنی های متعددی پیرامون گزینه های مدیر عاملی این باشگاه مهم می رود که عقلا و منطقا انتخاب نهایی برخی کاندیداها مناسب تر و محتمل تر است اما چندی ست که ثابت شده انگار منتخب نهایی را از داخل گوی شانس در می آورند.

این روزها موضوع مهمی سر زبان هاست که دیگر در حد پچ پچ و در گوشی هم نیست؛ همه علنی جار می زنند که هیات مدیره ی باشگاه استقلال ، استقلالِ رای برای انتخاب مدیر عامل را ندارد. به نظر می رسد همگی منتظر چراغ سبز نشان دادن وزارت ورزش هستند و ایشان کاملا با نظر و رای وزارت ورزش انتخاب می شود. این موضوع مهم اگر اثبات شود بار دیگر انگشت اتهام کنفدراسیون فوتبال آسیا به جرم دخالت سیاست در ورزش را به سمت فوتبال کشورمان خواهد گرفت.

امید است هر آنچه برای استقلال رخ می دهد به نفع این تیم باشد اما آنچه بیش از هر موضوع دیگری ضروری به نظر می رسد رسیدن به یک ثبات پایدار و امنیت شغلی برای در اختیار داشتن زمان کافی و پیاده سازی برنامه های میان مدت و دراز مدت در سطوح مدیریتی ورزش کشور است.

بیشتر بخوانید:
مجوز حرفه ای استقلال در گرو رضایت یک پرسپولیسی
محمد نوری: استقلال به یک مدیر اقتصادی نیاز دارد
خبر خوش فدراسیون فوتبال برای استقلال

اتمام پیام/ش