مطهری:‌ عربستانی ها آدرس را اشتباه رفتند/ واضح بود که حق با پرسپولیس است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: عربستانی ها فکر می کردند می توانند غیرت نماینده ایران را با ولخرجی های خود زیرسوال ببرند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حمید مطهری ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار دارد: بعضی از کلمات کثیف در الفبای فارسی زبان ها وجود ندارد تا اقدام زشت برخی عوامل داخلی و سپس باشگاه النصر عربستان را تعریف کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا این بار طرف حق را گرفت تا یکی از کثیف ترین نقشه هایی که علیه پرسپولیس تدارک دیده بودند را نقش بر آب کند. همه چیز واضح بود که حق با پرسپولیس است اما عربستانی ها برای فرار از شکست، دنبال راه های غیرقانونی رفتند.

پول در فوتبال مهم است اما…

وی ادامه داد: باشگاهی که کهن و دیرینه باشد از اصول جوانمردی تخطی نمی کند اما به نظر می رسد النصر خیلی راحت می خواست همه چیز را بخرد تا حق را پایمال کند. پول در فوتبال مهم است اما نمی شود همه چیز را با آن گرفت. عربستانی ها آدرس را اشتباه رفتند. ما با وجود تمام مشکلات که شامل محرومیت ناگهانی عیسی آل کثیر و اشتباهات مکرر داوری بود، به پیروزی رسیدیم اما عربستانی ها فکر می کردند می توانند غیرت نماینده ایران را با ولخرجی های خود زیرسوال ببرند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
گفته های وکیل برانکو درباره عواقب احتمالی عدم پرداخت بدهی توسط پرسپولیس
وکیل پرسپولیس: AFC اصلا به محتوای اعتراض النصر ورود نکرده!
رادوشوویچ: مگر می شود فقط من و بشار پول نگیریم؟
تشکر پرسپولیس از AFC پس از پیروزی در پرونده شکایت النصر
شکایت النصر از پرسپولیس توسط AFC رد شد
برزگر: برای بازی در پرسپولیس جا دارم و عجله ای نیست
پرسپولیس فقط چند روز تا سقوط فرصت دارد
توضیحات وکیل پرسپولیس درباره دفاعیه باشگاه و شکایت النصر