پرویز مظلومی: به خاطر استقلال تیم ملی جوانان را رها کردم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در شرایط فعلی نیاز بود که در کنار تیمم استقلال باشم و به همین دلیل از هدایت تیم ملی جوانان استعفا کردم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،پرویز مظلومی در مورد شرایط این روز های استقلال گفت: تیم ما در شریاط فعلی نیاز به کمک داشت و باید همه با هم دست به دست هم بدهیم تا این تیم دوباره به جایگاه خود برگردد.

وی ادامه داد:سرمربیگری تیم جوانان رو رها کردم به خاطر تیم فوتبال استقلال تهران و استعفا دادم و قرار شد به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال فعالیت کنم به هر حال شرایط این روز های استقلال به شکلی بود که باید می آمدم و به حل مشکل استقلال در کنار مدیران و بازیکنان و هواداران استقلال را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

فدراسیون برای پیوستنم به استقلال همکاری کرد

وی ادامه داد : من باید از همکاری فدراسیون و شخص نبی تشکر کنم که در این شرایط اجازه دادند من از تیم ملی جوانان جدا شوم هر چند که معتقدم تیم ملی جوانان از بازیکنان خوبی برخوردار است و شرایط نسبتا خوبی دارد اما من این روز ها احساس کردم تیم استقلال که 35 سال عمر خود را پای آن گذاشته ایم به من نیاز دارد و من به تیم اضافه شدم.

مظلومی ادامه داد: اردویی را برای تیم ملی جوانان در نظر گرفتیم که فردا با میرشاد ماجدی جلسه ای برگزار می کنیم تا چگونگی اردو را تشریح کنیم و پس از آن کمیته فنی سرمربی جدید را معرفی خواهد کرد و امیدوارم این تیم با سرمربی جدید موفق باشد.

مدیران استقلال شبانه روزی برای حل مشکلات مالی زحمت می کشند

وی افزود: استقلال در شرایطی است که مشکلات مالی زیادی دارد و باید هر چه سریعتر پنجره این تیم باز شود و برای حفظ دیاباته ، میلیچ و کریمی اقدام شود و البته امروز مهدی پور را به خدمت گرفتیم و با استقلال قرارداد بست و در کنار این مشکلات باید بدهی های استقلال پرداخت شود و البته به جز مدیران باشگاه که شبانه روزی کار می کنند برخی هواداران در کنار تیم هستند و در این شرایط مالی هم به ما کمک می کنند.

بیشتر بخوانید:
پرویز مظلومی سر پرست استقلال شد
برهانی : پرویز مظلومی سرپرست استقلال خواهد شد
پرویز مظلومی : خوشحالم که بیگانه‌ها ما را سیاسی می‌دانند

انتهای پیام/