فسخ یک طرفه بشار و محرومیت او

بشار رسن بازیکن عراقی الاصل باشگاه پرسپولیس نمی تواند به صورت یک طرفه با این باشگاه فسخ قرارداد کند زیرا در قرارداد او قید شده این بازیکن در نیم فصل دوم امکان جدایی از تیم را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هافبک عرب پرسپولیس که از محبوبیت ویژه ای نیز در میان طرفداران این تیم برخوردار است. پس از رسیدن پرسپولیس به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است. در حالی که این بازیکن تمام طلب خود را از این باشگاه دریافت کرده است باز هم تمایل به جدایی از پرسپولیس را دارد و این موضوع باعث نگرانی بیش از حد طرفداران این تیم شده است. گویا پیشنهاد وسوسه انگیز یکی از تیم های قطری و مشکلات مالی خانواده ی رسن باعث گرفتن این تصمیم از سمت او شده است.

فسخ یک طرفه و محرومیت

حال مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که جدایی بشار رسن از این تیم عملا غیر ممکن است. چرا که قرارداد او طوری تنظیم شده است که او بتواند در زمستان و با پرداخت 250 هزار دلار به پرسپولیس از این تیم جدا شود. در صورتی که این بازیکن بخواهد با این تیم فسخ یک طرفه در نیم فصل اول انجام دهد با مشکلات بسیاری نظیر محرومیت 4 تا 6 ماهه روبرو خواهد شد و علاوه بر او باشگاه قطری که با او مذاکره کرده است در صورت به خدمت گرفتنش پنجره نقل و انتقالی اش بسته می شود.

بیشتر بخوانید:
پیشنهاد جدید باشگاه پرسپولیس به بشار رسن
نقل و انتقالات؛ پای چند میلیون دلار برای جدایی بشار رسن از پرسپولیس
نقره داغ القطر توسط فیفا برای مذاکره با بشار رسن در صورت شکایت پرسپولیس

اتمام پیام/ش