مرفاوی: باشگاه تلاشش را کرد و در جدایی کریمی مقصر نیست

مربی استقلال گفت:شیخ دیاباته از امروز در تمرینات شرکت کرده، میلیچ نیامده و تکلیف تمدید قرارداد علی کریمی هم مشخص نشده بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال گفت:با این وجود، با نفراتی که در اختیار داشتیم، کارمان را انجام دادیم و سعی می‌کنیم برای شروع لیگ در تاریخ شانزدهم آبان ماه با همین نفرات وارد مسابقات شروع شویم.وقتی بازیکن رفته، چه کار کنیم؟ من نه به عنوان مربی، بلکه به عنوان هوادار استقلال شاهد بودم که باشگاه سعی و تلاش خود را برای تمدید قرارداد کریمی انجام داد. از زمانی که استقلال درگیر لیگ قهرمانان آسیا بود، باشگاه با کریمی مذاکراتش را پیش برد. باشگاه در این رابطه مقصر نبود. خواسته هواداران این بود که کریمی حفظ شود، باشگاه هم به همین دلیل پیش رفت، اما وقتی بازیکن تصمیم خودش را عوض می‌کند و سر از تیم دیگری در می‌آورد، باشگاه مقصر نیست. هواداران بدانند که باشگاه تمام تلاش خود را انجام داد.

وی افزود:ما یک مجموعه و تیم هستیم و با هم برای موفقیت استقلال تلاش خواهیم کرد. اگر یک نفر خدای ناکرده کارش را درست انجام ندهد، مشکل‌ساز می‌شود. کسی قول قهرمانی نمی‌دهد، اما تلاش می‌کنیم قهرمان شویم. استقلال نباید دنبال این زمین و آن زمین باشد. استقلال باید صاحب مجموعه‌ای باشد که همه چیز داشته باشد. یک روز سالن بدنسازی فلان نقطه شهر است و یک روز جای دیگر، یک روز زمین تمرین با روز قبل فرق می‌کند.

بیشتر بخوانید:
مرفاوی : بزرگترین مشکلمان زمین تمرینی است
مرفاوی: روی فکری فشاری نیست/ نادری و میلیچ را می خواهیم
مرفاوی: امیدوارم علی کریمی بماند/ بودن دیاباته و میلیچ خیلی مفیدتر است

انتهای پیام/