میلیچ: تعریف فکری را از اسکوچیچ شنیدم

بازیکن استقلال گفت: شرایط سختی بود اما من همیشه با دوستانم در ایران و مدیران باشگاه در ارتباط بودم و همین ارتباط به بازگشتم خیلی کمک کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،هرویه میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشحالم که به ایران برگشتم. در خانه هم که بودم تمرین کردم تا بدنم آماده باشد. هواداران استقلال در اینستاگرام نسبت به من خیلی لطف دارند و سعی کردم با استوری‌هایی جواب محبتشان را بدهم. بابت اینکه نمی‌توانم جواب همه طرفداران را بدهم از آنها عذرخواهی می‌کنم. استقلال بهترین هواداران را دارد و خدا را شکر می‌کنم که توانستم دوباره به ایران و استقلال برگردم.

وی درباره کار کردن با سرمربی جدید استقلال گفت: اولین باری نیست که قرار است او را ببینم و فصل گذشته هم که محمود فکری سرمربی نساجی بود دیده بودم. اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران به من درباره آقای فکری توضیح داده بود که قبلا بازیکن استقلال و تیم ملی بوده و خوشحالم که حالا سرباز ایشان در استقلال هستم.

او درباره رقابت با محمد نادری برای حضور در ترکیب استقلال افزود: حرف خاصی ندارم و خوشحالم که بازیکنان خوبی مثل نادری به استقلال آمده اند. همه باید به بالا رفتن سطح استقلال کمک کنند و این می تواند به قدرتمندتر شدن استقلال کمک کند. برای زکی‌پور که دوست خوب من است در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

میلیچ در انتهای سخنانش گفت: از مسئولان استقلال و آقای عبدیان تشکر می‌کنم که به من کمک کردند تا به استقلال برگردم. خوشحالم که قرار است سرباز استقلال باشم.

بیشتر بخوانید :
گروسی: میلیچ و کریمی بمانند؛ می توان به قهرمانی استقلال امیدوار بود
مرفاوی: روی فکری فشاری نیست/ نادری و میلیچ را می خواهیم
لطفی: میلیچ و دیاباته برگردند تا استقلال کامل شود/ ماندن کریمی به نفع خودش…

انتهای پیام/