برانکو: ایران را بدون حتی دریافت بخشی از طلب‌مان ترک کردیم

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس هیچ پرداختی به ما تا ماه مارس 2019 نداشت. هیچ مربی در دنیا نیست که بابت دیرکرد 10 ماهه در پرداخت دستمزدش از خود بردباری و انعطاف‌پذیری نشان ندهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربیان خارجی دیگری در ایران بوده‌اند که به خاطر دو یا سه ماه دیرکرد در پرداخت دستمزدشان اقدام به ترک تیم‌های خود کرده‌اند. ما ایران را بدون حتی دریافت بخشی از طلب‌مان ترک کردیم. پس از اینکه باشگاه مطالبه ما را نادیده گرفت، ما نمی‌توانستیم کاری جز فسخ یک طرفه قرارداد و طرح شکایت در کمیته وضعیت بازیکنان فیفا انجام دهیم. مابقی داستان را هم که خودتان می‌دانید.

وی افزود: ما هرگز قصد نداشتیم به پرسپولیس و هوادارانش ضربه‌ای بزنیم، اما به دنبال دریافت مطالبات‌مان بودیم. سرانجام باشگاه موفق شد تمامی مبلغ را بپردازد از جمله سودی که به آن تعلق می‌گرفت، بنابراین دلیلی نمی‌دیدیم که شکایت از باشگاه پرسپولیس را پیگیری کنیم. در نهایت مایلم از آقای رسول‌پناه بابت تلاش و عزم راسخ او برای حل این پرونده، تشکر کنم. دو سال پیش که ما به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم، مشکلات زیادی داشتیم. همانطور که شما به خاطر دارید باشگاه از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات محروم بود و ترکیب تیم هم ناقص شده بود.

برانکو در پایان گفت:امروز باشگاه در وضعیت بهتری است و یحیی گل‌محمدی تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد. آنها در شرایط خیلی خوبی هستند و با توجه به اینکه لیگ برتر هنوز آغاز نشده است، می‌توانند روی دیدار فینال لیگ قهرمانان تمرکز کنند. همانند هر طرفدار پرسپولیس من هم از این تیم حمایت می‌کنم و باور قلبی دارم که پرسپولیس این بار فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد. برای یحیی و بازیکنانش بهترین آرزوها را در فینال لیگ قهرمانان دارم و همه ما به این تیم خیلی افتخار خواهیم کرد و قهرمانی در آسیا را جشن خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید:
افشاگری نماینده حقوقی پرسپولیس درباره مذاکرات با برانکو در استانبول
برانکو ایوانکوویچ: اگر زمان عرب با تخفیفم موافقت می‌شد کار به اینجا نمی‌رسید
برانکو: از علی کریمی و مهرداد میناوند متشکرم

انتهای پیام /