صادقی: اگر درخشش حامد لک نبود؛ سایپا پیروز برنده بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: چند بازیکن سایپا در حد خودشان نبودند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در نشست خبری پس از توقف مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فصل قبل آخرین بازی با پرسپولیس بود که 3 بر صفر باختیم و در این فصل کاری که می‌توانیم کنیم این است که ذهنیت بازیکنان را تغییر دهیم. بچه ها در شروع خوب بودند و هدف مان این است که خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم. البته در کنار آن روند بازیکن سازی را هم باید ادامه دهیم. با پرسپولیسی بازی داشتیم که 4 بار قهرمانی دارد و فینال آسیا رفته است. ما هم موقعیت خوبی داشتیم و در مجموع از همه بچه‌ها راضی هستم و  چند بازیکن ما در حد خودشان ظاهر نشدند و جا دارد بهتر شویم.

جذب محسن مسلمان

سرمربی سایپا در خصوص جذب مسلمان گفت: او خیلی سن بالایی ندارد و 29 سالش است. ایرادی که فصل قبل داشتیم این بود که خیلی جوان بودیم و این فصل سعی کردیم بازیکنان با تجربه تر بگیریم که به ما کمک کنند و مسلمان یکی از آنها بود. در هر دو نیمه موقعیت داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم. برنامه‌هایی که داشتیم همگی به خوبی اجرا شد و انتظار داریم به جوانانی که فصل گذشته فرصت دادیم، در این فصل بهتر کار کند. در سوی مقابل حامد لک هم درخشش خوبی داشت و در اواخر مسابقه اگر درخشش او نبود، می‌توانستیم یک بر صفر برنده شویم.

اخراج کمال کامیابی‌ نیا

سرمربی سایپا در خصوص اخراج کمال کامیابی‌ نیا و اعتراض ها به داور اظهار داشت: در مجموع مشکلی نبود، اما برخی اوقات اعتراض‌ها زیاد می‌شود و می‌تواند روی کار داور تاثیر بگذارد.
صادقی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی گفت: قبلا هم گفتم که حق طبیعی مان است که در زمین خودمان بازی کنیم و کیفیت چمن آن چیزی از آزادی کم ندارد. هر دو تیم روی زمین فوتبال خوبی را انجام دادند. از مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که اصرار داشت در زمین خودمان میزبان باشیم.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های سایپا و پرسپولیس
لحظه به لحظه با لیگ برتر فوتبال ایران| پرسپولیس صفر – سایپا صفر

انتهای پیام/