مهدی پاشازاده: بازیکنان جدید اضافه شوند ترکیب اصلی درست می شود

بازیکن سابق استقلال گفت:خوشحالم که اولین بازی استقلال با این نتیجه به پایان رسید و پس از مدتها استقلال شروع خوبی در لیگ برتر داشت که این موضوع قطعا اعتماد به نفس تیم ما را بالاتر خواهد برد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی پاشازاده بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که اولین بازی استقلال با این نتیجه به پایان رسید و پس از مدتها استقلال شروع خوبی در لیگ برتر داشت که این موضوع قطعا اعتماد به نفس تیم ما را بالاتر خواهد برد و مطمئنم که این اعتماد به نفس در ادامه رقابت ها نیز تقویت خواهد شد چون تیم از حیث نفرات در شرایطی است که می تواند از پس همه تیم های لیگ برتر بربیاید.

پاشازاده با اشاره به عدم حضور بازیکنان جدید در ترکیب استقلال گفت: همین که محمود فکری در تمام مصاحبه های قبل از بازی سعی کرد این مسئله را یک نکته یپش پا افتاده جلوه بدهد، از نقاط قوت اوست. شاید هر مربی دیگری بود، برای اینکه بهانه ای برای نتیجه ضعیف احتمالی داشته باشد، این مسئله را دستاویز خودش قرار می داد ولی فکری هیچ اشاره ای به این مسئله نکرد و با اعتماد به نفس دادن به بازیکنانش آنها را به زمین فرستاد و آنها نیز خوب از پس این کار برآمدند. البته خداراشکر بازیکنان جدید در بازی های آینده به تیم اضافه می شوند و این کامل ترین ترکیب آبی هاست.

بیشتر بخوانید:
پاشازاده نزدیکترین گزینه به نیمکت استقلال
مهدی پاشازاده گزینه سرمربیگری استقلال
پاشازاده : شوی استراماچونی یک جام را از استقلال گرفت

انتهای پیام/