فکری: امیدوارم امکاناتمان در شان و شخصیت باشگاه باشگاه باشد

سرمربی استقلال گفت: مشکل مظاهری حل شده است و فردا قراردادش را با استقلال ثبت خواهد کرد. برای بازی کردن او باید ببینم در روز بازی چه تصمیمی خواهیم گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بحث آسیب‌دیدگی همیشه بوده است و امسال کرونا هم اضافه شد، یعنی هم بازیکن مصدوم داریم، هم بازیکن کرونایی. محمد نادری و احمد موسوی دو بازیکن کرونایی ما هستند و فکر کنم دوران قرنطینه آنها در حال پایان است، اما نمی‌توانیم صد در صد روی آنها حساب کنیم. بازیکنانی داریم که روی آمادگی‌شان حساب کنیم.

وی افزود: مشکل مظاهری حل شده است و فردا قراردادش را با استقلال ثبت خواهد کرد. برای بازی کردن او باید ببینم در روز بازی چه تصمیمی خواهیم گرفت.باید از مسئولان باشگاه تشکر کنم که با پرواز چارتر به اهواز سفر خواهیم کرد. این مسئله برای خود باشگاه خوب است، چرا که اگر بخواهیم به مکان‌های عمومی برویم و بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا شوند، چند صد میلیون ضرر می‌کنیم. اگر بتوانیم اختضاصی پرواز کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنیم، بازیکنان در اختیار تیم هستند و باشگاه نیز ضرر نخواهد کرد. امیدوارم هر چقدر جلوتر برویم امکاناتی داشته باشیم که هم در شأن و شخصیت بازیکن باشد، هم باشگاه.

بیشتر بخوانید:
حسین حسینی قید قرارداد چندمیلیاردی با فولاد را زد! فکری اجازه جدایی نداد
فکری، حسینی را در استقلال نگه داشت
طهماسبی:فکری حس قهرمانی و جاه‌طلبی را به بازیکنان و کادرش انتقال می‌دهد

انتهای پیام /