ابراهیم شکوری: اصلا توافقی با استقلال نداشتیم، مدیران آنها می خواهند خودی نشان دهند

معاون اجرایی پرسپولیس گفت:با آل کثیر فسخ نکردیم چون از رقیب پیشنهاد داشت! کارگزار تا چند ماه آینده به ما پرداختی نخواهد داشت. کیت جدید را هواداران طراحی خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: گراندز رای عیسی آل کثیر امروز گرفته شد پیشنهاد گوچی به ما ۶۰۰ هزار یورو بود. در حساب ما واقعا ۸ میلیون تومان است. کارگزار ما به تعهداتش عمل کرده و تا چند ماه آینده پرداختی ندارد. آن بازیکن خواسته های نامعقول داشت! من منافع پرسپولیس رو ترجیح دادم اما هواداران علیه ام بی مهری می کنند.

وی افزود: ما دلمان نمی خواست عیسی را از دست بدیم. عیسی پیشنهادات خیلی گران تر از مبلغی که ما به او می دهیم از تیم رقیب پیشنهاد دارد. قطعا قبل از رفتن تیم به قطر پرداختی به تیم خواهیم داشت. عیسی پیشنهاداتی از کشورهای حوزه خلیج فارس داشت که اگر با او فسخ می کردیم ممکن بود برای همیشه عیسی را از دست بدهیم.

شکوری گفت: ایمان سلیمی مشکل رضایتنامه از تراکتور داشت. سلیمی باید می رفت باشگاه خارجی و بعد از ۱۴ روز می آمد و ما وقت نداشتیم. با باشگاه تراکتور مذاکره کردیم تا بتوانیم ایمان رو جذب کنیم اما متاسفانه نشد. در آستانه عقد قرارداد با ایمان بودیم اما قبل از امضا قرارداد مشکلاتش فهمیدیم و مانع محرومیت های احتمالی شدیم.کادرفنی نامه داد که انصاری را حفظ کنید و ما هم با محمد جلسه گذاشتیم و رفت سر تمرین. روستایی با توجه به ترافیک به پیکان رفت. بندی گذاشتیم اگر روستایی زیر 50 درصد بازی نکند باید 300 میلیون به ما بدهند. قرارداد روستایی را ۲ سال دیگر تمدید کردیم. اصلا پیشنهاد معاوضه روستایی و حق وردی را ندادیم چون نمی خواستیم روستایی را از دست بدیم.

شکوری افزود: در چند روز آینده خبر های خوبی رو برای هواداران خواهیم داشت. در مورد لباس، باشگاه با هیچ برندی قرارداد نداشت، با آلشپرت امروز قرارداد بستیم. یک طراحی با همکاری هواداران خواهیم داشت تا لباس جدیدمان در فینال و آسیا باشد. ۴ میلیارد آلشپورت به ما می دهد. هواداران باید ظرف یک هفته طرح های مدنظر خود را به به سایت باشگاه بفرستند. شرایط ارسال کیت پیشنهادی تا چند روز دیگر اعلام می شود.

بیشتر بخوانید:

ابراهیم شکوری: اجازه نمی‌دهم پاداش آسیایی جایی غیر از پرسپولیس هزینه شود
شکوری: عیسی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده/ طاهرخانی خواسته‌های غیر معقول داشت
عملکرد عجیب و ضعیف شکوری و سمیعی در پرسپولیس!

انتهای پیام/