تیکه سنگین سهیل مهدی به کادر فنی استقلال

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از اعتراض استقلال به ورزشگاه شهر قدس جواب عجیبی به آبی ها داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در این باره گفته است: ورزشگاه شهر قدس بررسی شده است و مشکلی برای میزبانی دیدار استقلال و پیکان ندارد و بهتر است دوستان عزیز روی بازی تیمی و گلزنی خودشان تمرکز کنند.

وی ادامه داد: امروز بازهم استعلام گرفتیم و مسئولان مرتبط نیز از ورزشگاه شهرقدس بازدید کردند و مشکلی وجود نداشت. همچنین عوامل و مسئولان نیز اعلام کردند آماده برگزاری مسابقه پیکان و استقلال هستند.

وقتی 3 سرمربی روی نیمکت استقلال است آمار مصاحبه هم زیاد می شود

مهدی در خصوص اعتراض پرویز مظلومی بیان کرد: روی نیمکت استقلال افراد متخصص و فنی زیاد است و وقتی ۳ سرمربی روی نیمکت حضور دارند، آمار مصاحبه‌هایشان بالا می‌رود.

او افزود: اظهارات مظلومی، هواداران استقلال را مقابل سازمان لیگ قرارداده است، به دلیل اینکه چه دربی را قبل از بازی سپاهان برگزار کنیم و چه بعد از آن، مورد اعتراض قرار می‌گیریم و مشکلاتی بوجود می‌آید.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اگر دیدار دربی را قبل از سپاهان برگزار کنیم در فضای مجازی گفته می‌شود سازمان لیگ به حرف مظلومی گوش کرده است و اگر پس از دربی باشد، یک سری صحبت‌های دیگر می‌شود. من از دوستان با تجربه انتظار دارم مراقب صحبت هایشان باشند. خواهشم این است که دوستان روی نتیجه‌گیری تیم‌شان تمرکز کنند و تیمی که روی زدن ضربات آخر تمرکز می‌کند امتیاز هم می‌گیرد و نیازی به تعیین تاریخ بازی ندارد.

بیشتر بخوانید:
سلیمانی: سرلک باید اخراج می شد/ کرمانشاهی قضاوت قابل اغماضی داشت
برنامه روز دوم از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران
یحیی در مسیر تهران-دوحه،گلرها سرمربی خوبی نمی‌شوند!

انتهای پیام/سینا دلاوری