چرا درخشش علیرضا بیرانوند باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شد؟

علیرضا بیرانوند سرانجام بعد از پنج ماه نیمکت نشینی در تیم آنتورپ بلژیک موفق شد برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شود و در دیدار حساس با تاتنهام در لیگ اروپا درون دروازه آنتورپ قرار بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا بیرانوند بعد از جدایی از پرسپولیس دیگر درون دروازه هیچ تیمی قرار نگرفت؛ نه تیم ملی ایران و نه باشگاه جدیدش اما او حالا بعد از نزدیک به پنج ماه خوشحال ترین فوتبالیست دنیا است چرا که توانست در یک دیدار بسیار حساس درون دروازه تیمش قرار بگیرد و آنقدر توپ گرفت که بهترین بازیکن تیمش و در تیم منتخب لیگ اروپا نیز نامش قرار گرفت. او با نمره 8.1 بهترین بازیکن تیمش و دومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت.

یک سایت بلژیکی ضمن روایت بخشی از سختی‌های علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم آنتورپ بلژیک، او را بعد از بازی مقابل تاتنهام انگلیس یک دروازه‌بان غیرعادی و خاص توصیف کرد.

سرمربی تیم آنتورپ بلژیک هم به تمجید از بیرانوند پرداخت و البته گفت به احتمال فراوان این دروازه بان بازهم باید از نیمکت مسابقات تیمش را تماشا کند: بیرانوند توانمندی فنی زیادی دارد اما این گناه او نیست که ما دو دروازه‌بان اول در آنتورپ داریم. با این حال نمی‌خواهم از بازی بیرانوند برابر تاتنهام یک داستان بزرگ بسازم. می‌دانم که فشار زیادی روی او به ویژه از سوی ایرانی‌ها است. بیرانوند باید با آنها کنار بیاید اما ما نباید تحت فشار هیچ تصمیمی بگیریم. بوتز، دیگر دروازه‌بان آنتورپ هم ماه خوبی را گذراند.

اما چرا پرسپولیسی ها از درخشش دروازه بان سابق خود تا این حد به وجد آمدند؟ به این خاطر که نحوه جدایی او از پرسپولیس را بی معرفتی قلمداد نکردند و به عینه دیدند بیرو تا آخرین لحظه برای پرسپولیس بازی کرد و بدون هیچ گونه دروغی از این تیم جدا شد و 700 هزار دلار نیز به پرسپولیس سود آوری رساند تا بخشی از مشکلات مالی سرخ ها در پرونده های مختلف برطرف شود. اتفاقی که از سوی شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی رخ نداد و با فسخ یک طرفه بدون دادن یک ریال به پرسپولیس راهی قطر شدند!

بیشتر بخوانید:
کدام رقیب به سود پرسپولیس است؟ یاران آندرس اینیستا یا اولسان هیودندا کره جنوبی؟
توصیف مسئول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ از پرسپولیس
سلطانی فر: رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا افتخار ملی است
تعیین هتل پرسپولیسی ها برای فینال لیگ قهرمانان آسیا
ابوالقاسم پور: غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در فینال آسیا قطعا تأثیرگذار است
شریفی: بازیکنان پرسپولیس فقط به فینال آسیا فکر می‌کنند

انتهای پیام/خ