علی پروین: رنگ‌ها را کنار بگذارید، به پرسپولیس ملی نگاه کنید

باید به بازیکنان خسته نباشد بگوییم که در زمین مسابقه با جان دل بازی می‌کنند. الان بازی پرسپولیس در فینال آسیا، ملی است و یک مسابقه باشگاهی داخلی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شاکریم که پرسپولیس از روحیه خوبی برخوردار است. از زمانی که آقای سمیعی آمده و در کنار او شکوری حاضر شده، تیم به آرامش خوبی رسیده است. من شنیده‌ام کمی هم پول به بازیکنان پرداخت شده تا آن‌ها با روحیه مضاعف راهی بازی فینال شوند.

وی افزود: باید به بازیکنان خسته نباشد بگوییم که در زمین مسابقه با جان دل بازی می‌کنند. الان بازی پرسپولیس در فینال آسیا، ملی است و یک مسابقه باشگاهی داخلی نیست. چشم همه ایران به ساق پای بازیکنان پرسپولیس است. ان‌شاءالله قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

علی پروین گفت: باید هم اینگونه باشد و همه نگاه ملی داشته باشند. الان دیگر پرسپولیس باشگاه نیست بلکه باید به این تیم ملی نگاه شود. فرقی نمی‌کند چه تیمی باشد. اگر استقلال هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسید، باز هم نگاه ما ملی بود. رنگ‌ها را کنار بگذارید و در این شرایط به پرسپولیس ملی نگاه کنید و از این تیم حمایت کنید. از هواداران می‌خواهم آماده باشند تا با قهرمانی پرسپولیس در آسیا جشن بگیریم.

بیشتر بخوانید:
پنجعلی: خیلی ها مثل نوه پروین در تیم پایه تست می دهند
دردسر والای علی پروین و آرش فرزین !
علی پروین: حتی یک کلمه هم درباره کادر مدیریتی جدید پرسپولیس حرف نزدم

انتهای پیام/