اکبرپور: شکوری در زمان دبیرکلی اش در فدراسیون فوتبال علیه استقلال عمل کرده است

وقتی شکوری در یک برنامه تلویزیونی برای استقلال این قدر کُری می خواند مشخص است که چقدر در فدراسیون در زمانی که دبیرکل بود علیه استقلال بوده و کار کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وقتی شکوری در یک برنامه تلویزیونی برای استقلال این قدر کُری می خواند مشخص است که چقدر در فدراسیون در زمانی که دبیرکل بود علیه استقلال بوده و کار کرده است. واقعا چه کسانی در ارکان ورزش ما بوده و هستند که علیه استقلال هستند و به ضرر ما کار می کنند.آن زمان که ما فینال آسیا بازی می کردیم، این ها کجا بودند؟ تازه آن موقع نه امکانات بود و نه پولی. بازی ها هم به مراتب خیلی سخت تر بود. خدا را شکر که استقلال پر افتخار ترین تیم ایرانی در آسیاست و این را خودشان هم می دانند اما نمی دانم چطور می توانند کُری بخوانند.

وی افزود: زمان ما آن قدر زمین های تمرین مان بد بود که اگر فوتبالیست های الان در آن بازی می کردند مدام پایشان پیچ می خورد و مصدوم می شدند. اما الان امکانات بازیکنان خیلی بیشتر شده است. فکر کنم یکی از نیازهای اصلی فوتبال ما استفاده از var باشد. اگر این اتفاق بیافتد حق خیلی تیم ها ضایع نمی شود همان طور که در بازی پرسپولیس دیدیم که استفاده از این امکانات باعث تصمیمات درست تر داور شد.

بیشتر بخوانید:
علیرضا اکبرپور: استقلال شروع امیدوارکننده‌ای داشت
علیرضا اکبرپور:یکی از نقاط قوت استقلال کادر استقلالی این تیم است
اکبرپور: مربیان تیم های پایه بغل پا زدن را بلد نیستند

انتهای پیام/