استقلال، کامل تر می شود؛ بهتر هم می شود؟

حالا باید منتظر فکری و کادر فنی اش بود تا بالاخره خودی نشان دهند و نمایشی درخور استقلال را اجرا کنند مگراینکه بهانه جدیدی، رو شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نگاهی به مردان با توانایی بازی در مرکز خط دفاع، نشان می دهد فکری چرا آرامش بیشتر و دست بازتری دارد: مرادمند در بازی اول، کارت بازی نداشت؛ یزدانی به دلیل مصدمیت بعد از هفته اول، رویت نشد؛ دانشگر در هفته دوم مصدوم و دو بازی را از دست داد؛ غلامی دو بازی آخر استقلال را از دست داد؛ و همه اینها یعنی استقلال برای بازی بعدی اش یعنی رویارویی با گل گهر، برای اولین بار در این فصل می تواند از هر 4 مدافع میانی اش استفاده کند.

در خط میانی هم چنین تحلیلی صدق می کند: مهدی پور به دلیل نداشتن کارت بازی غایب بود؛ ریگی مصدوم شد و 2 بازی را از دست داد؛ شجاعیان به دلیل مصدومیت، بازی آخر را از دست داد؛ اسماعیلی به دلایل انضباطی در چند بازی غایب بود؛ و حالا همگی این نفرات (به جز شجاعیان) در کنار امثال رضاوند و باقری هستند تا فکری، انتخاب های بیشتری داشته باشد.

استقلال برای ادامه بازیهایش، تا اینجای کار فقط 3 مهره غایب دارد: محمد نادری، داریوش شجاعیان و بابک مرادی. احتمال اینکه اولی و دومی به دربی برسند هست و البته این احتمال هم وجود دارد که دیاباته از دربی، دوباره به ترکیب برگردد مگر اینکه بازی با گل گهر به مشکل بخورد و نیاز به غول مهربان باشد.

حالا باید منتظر فکری و کادر فنی اش بود تا بالاخره خودی نشان دهند و نمایشی درخور استقلال را اجرا کنند مگراینکه بهانه جدیدی، رو شود. نیروی انسانی استقلال در حال کامل شدن است و تا روز بازی با گل گهر، فکری بیش از 90 درصد بازیکنانش را دراختیار خواهد داشت. نمایشی که تا اینجای کار از استقلال فکری دیده شده، اگر برابر گل گهر هم تکرار شود، خیلی چیزها را ثابت می کند؛ مثلا اینکه قصه بد بازی کردن استقلال از درون زمین نیست و از جای دیگری نشات می گیرد که زیاد از چمن دور نیست. با رسیدن مصدومان و محرومان و کامل شدن استقلال، «توپ» به زمین فکری و کادر فنی اش می افتد و باید دید آنها چه تصمیمی برای این «توپ» خواهند گرفت: با آن یک نمایش دل انگیز اجرا می کنند یا به زمینی دیگر، شوتش می کنند.

بیشتر بخوانید:
رحمتی مهاجم استقلال را می خواهد
اکبرپور: شکوری در زمان دبیرکلی اش در فدراسیون فوتبال علیه استقلال عمل کرده است
روزی که استقلال به ستاره سوم نرسید

انتهای پیام/