رسول کربکندی: مسئولان در برنامه ریزی شان فقط یک تیم را در نظر می ‌گیرند

همیشه وقتی قرار است زمان یک بازی تغییر کند نظر دو باشگاه را می‌خواهند و از چند روز قبل اطلاع می‌دهند که قرار است چنین تصمیمی گرفته شود ولی ما همزمان با رسانه ها متوجه چنین موضوعی می‌شویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: من واقعاً نمی‌دانم دیگر چه باید گفت و اعتراضمان را به کجا باید ببریم و مسئولان محترم هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و زومان هم به جایی نمی‌رسد. ما سری قبل هزینه زیادی کردیم و به تهران سفر کردیم و هتل گرفتیم و آماده بازی بودیم که بی دلیل آمدند و گفتند بازی لغو شده است و حالا هم در حالی که برای روز سه شنبه دوباره کلی هزینه کردیم و پرواز چارتر گرفتیم نیم ساعت قبل برای ما نامه زدند که بازی یک روز عقب افتاده است.

وی افزود: همیشه وقتی قرار است زمان یک بازی تغییر کند نظر دو باشگاه را می‌خواهند و از چند روز قبل اطلاع می‌دهند که قرار است چنین تصمیمی گرفته شود ولی ما همزمان با رسانه ها متوجه چنین موضوعی می‌شویم. با این اتفاق همه برنامه ریزی های ما هم برای بعد از بازی دچار مشکل می‌شود.

کربکندی ادامه داد: با این رفتارهایی که مسئولان انجام می‌دهند ذهنیت هایی که در خصوص جانبداری از یک تیم خاص در جامعه وجود دارد تقویت می‌شود و ظاهراً باید یک سری مسائل را قبول کنیم. چون پرسپولیس در زمین نامناسب بازی کرده باید بازی هفته بعدش یک روز به تاخیر بیافتد؟ ظاهراً مسئولان در برنامه ریزی شان فقط یک تیم را در نظر می‌گیرند و به فکر سود ضرر سایر تیم‌ها نیستند.

بیشتر بخوانید:
کربکندی:‌ فدراسیون مانع برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب ‌آهن شد
کربکندی: هیچ اطلاعی از لغو بازی با استقلال نداریم
کربکندی: ذوب‌آهن تیر نخورده ندارد، بازی با پرسپولیس را هم سه بر صفر کنند!

انتهای پیام/