رد دلیل رادوشویچ از سوی باشگاه پرسپولیس و ادامه ابهامات؛ فرصت ۱۵ روزه رو به اتمام

رادوشویچ علاوه بر مطالبه مبلغ قرارداد خود، در نامه به باشگاه دلیل درخواست جدایی‌اش را عدم احترام از سوی باشگاه و نیمکت‌نشینی عنوان کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که درخواست جدایی خود را به این باشگاه ارائه داده، هفته‌ گذشته در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس 15 روز فرصت داد تا مطالباتش به طور کامل پرداخت شود و در غیر اینصورت قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ خواهد کرد و این در شرایطی است که مهلت باشگاه پرسپولیس رو به اتمام است.

رادوشویچ که چندی پیش و بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا مطالبات فصول قبل خود را به طور کامل از این باشگاه دریافت کرده بود، در توافق با مدیران پرسپولیس قرار بود بخشی از مبلغ قرارداد فصل جاری خود را نیز در فروردین‌ماه سال 1400 دریافت کند اما با اتفاقات پیش آمده و نیمکت‌نشینی در بازی‌های اخیر، خواهان دریافت مطالبات فصل جاری‌‌اش یا فسخ قرارداد با این باشگاه شده است.

رادوشویچ علاوه بر مطالبه مبلغ قرارداد خود، در نامه به باشگاه دلیل درخواست جدایی‌اش را عدم احترام از سوی باشگاه و نیمکت‌نشینی عنوان کرده که دلایل این دروازه‌بان از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس رد شده است.

بیشتر بخوانید:
بوژیدار رادوشویچ هم مثل میلیچ بصورت شبانه از ایران خواهد رفت؟
رادوشویچ: برای حضور در پرسپولیس شرط دارم
مربی سابق پرسپولیس : رادوشویچ کاملا افت کرده است

انتهای پیام/