تلاش‌های جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس برای تقسیط بدهی مالیاتی برانکو و دستیارانش

طبق اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس مدیران این باشگاه موفق شدند برای تسویه بدهی مالیاتی از برانکو و دستیارانش فرصتی دو ماهه بگیرند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، این درحالی است که اداره مالیات کرواسی خواهان تسویه مالیاتی از سوی برانکو و دستیارانش شده است و باشگاه پرسپولیس این احتمال را می دهد با تسویه بدهی مالیاتی از طریق اداره دارایی ایران، جلوی صدور حکم از سوی فیفا را بگیرد.

در قراردادی که بین باشگاه پرسپولیس و برانکو منعقد شده، پرداخت مالیات برانکو بر عهده باشگاه بوده و عجیب اینکه مالیات برانکو در چهار سالی که هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، پرداخت نشده. موضوع این است که دستیاران برانکو علاوه بر مالیات خود، خواهان دریافت پاداش آسیایی نیز شده اند که بر این اساس در صورت شکایت برانکو و دستیارانش، باشگاه پرسپولیس باید مبلغی حدود 800 هزار یورو پرداخت کند.

براین اساس جعفر سمیعی مدیر سرخ‌ها با تکیه به قانون و توافقی که بین دو کشور ایران و کرواسی وجود دارد و همچنین این موضوع که مالیات افراد شاغل در دو کشور قابل پیگیری در کشور دیگر است، به دنبال آن است با گرفتن وقت بیشتر از همین طریق مشکل را حل کند. خبرهای دریافتی از باشگاه حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس به دنبال حذف جرایم مالیاتی، گرفتن وقت بیشتر، تقسیط بدهی‌ سنگین مالیالتی و گرفتن‌ برگه مفاصا حساب است تا این مشکل رفع و رجوع شود.

بیشتر بخوانید:
توافق پرسپولیس با برانکو توسط بوشیچ تایید شد
شایعه عجیب در محافل ورزشی؛ برانکو قصد دارد به فوتبال ایران برگردد؟
نامه وکیل برانکو به پرسپولیس: مالیات موکلم را ندهید، شکایت می‌کنیم

انتهای پیام/