پیروزی بزرگ مسعود شجاعی و باشگاه تراکتور با بازگشت رسول خطیبی

تراکتور نتایج سینوسی را با مسعود شجاعی کسب می کرد و البته با کاپیتان تیم ملی همچنان در کورس قهرمانی قرار داشت اما عدم تمرکز شجاعی روی مسایل فنی و البته عدم دانش کافی باعث شده بود تا هواداران امید زیادی به موفقیت این تیم نداشته باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با نتایجی که تراکتور به صورت سینوسی با شجاعی گرفت مدیریت باشگاه تصمیم گرفت تا هرچه زودتر یک سرمربی باتجربه با شرایط موجود انتخاب کند. باتوجه به نتایج قابل قبول رسول خطیبی در اراک، مذاکرات دو طرفه آغاز شد و رسول خیلی زود این پیشنهاد را پذیرفت تا بار دیگر هدایت تراکتور را برعهده بگیرد و کار را آغاز کند تا یک مربی بومی بار دیگر در این تیم مربیگری کند.

مسعود شجاعی نشان داد که انجام دو کار همزمان برایش آسان نیست. او هم سرمربی بود و هم می‌خواست در میدان بدرخشد، در حالی‌که سرمربیگری تراکتور با آن‌ همه حاشیه و ماجرا و توقع بجا، خود کاری تمام‌وقت و دشوار است. رسول خطیبی حالا پروژه سنگینی را در دست دارد و این هرگز برای او نمی‌تواند ماجرایی فقط هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد. او باید بسیار تلاش کند تا کار دوباره‌اش در تراکتور را به داستانی طولانی‌مدت تبدیل کند. خطیبی بهتر از همه داستان فوتبال تبریز را می‌شناسد و لابد با محاسبات دقیق از فردای شغلی‌اش به تراکتور رفته و آنچه را بر او خواهد گذشت، در ذهن مرور کرده است.

تراکتور با رسول خطیبی برای هواداران تراکتور هم جذاب است. مربی بومی می‌تواند جذابیت را بیشتر کند اما سرانجام نتایج همه چیز را روشن خواهد کرد، نه این برداشت‌های آغازین در کار.

بیشتر بخوانید:
یک خبر تکراری؛ زنوزی به دنبال واگذاری تراکتور
مذاکرات استقلال و تراکتور پیگیری می‌شود؛ واسعی با یک مدافع تعویض می‌شود
زنوزی : مسعود شجاعی محصول خود باشگاه تراکتور است

انتهای پیام/