رامین رضاییان به درهای خروجی السیلیه نزدیک شد

کادر فنی السیلیه، تحت هدایت سامی ترابلسی تونسی و با هماهنگی هیئت مدیره ، منتظر پایان فصل هستند تا نیازها را تعیین کنند و نیازهای تیم را در نظر بگیرند.

ه گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روزنامه الشرق قطر در گزارشی به بررسی بازیکنان خارجی که در پایان فصل به همکاری با تیم‌هایشان در لیگ ستارگان ادامه نخواهند داد پرداخت. این روزنامه در ابتدای گزارش خود نوشته است: « با نزدیک شدن به هفته پایانی لیگ ستارگان قطر، بسیاری از باشگاه‌ها برای خرید بازیکنان جدید فعالیت را برای فصل آینده آغاز کرده‌اند. هر چند ممکن است با توجه به سه هفته باقی مانده تا پایان این فصل، آغاز مذاکرات زود باشد، اما برخی باشگاه‌ها فعالیت خورد را شروع کرده‌اند.
با نگاهی به باشگاه‌های لیگ ستارگان، متوجه می‌شویم که نام‌های زیادی وجود دارد که زیر گیوتین تغییرات وجود دارند و صورت ادامه سطح نزولی، خروج آنها از باشگاه‌هایشان نزدیک شده است.

کادر فنی السیلیه، تحت هدایت سامی ترابلسی تونسی و با هماهنگی هیئت مدیره ، منتظر پایان فصل هستند تا نیازها را تعیین کنند و نیازهای تیم را در نظر بگیرند. یکی از بازیکن‌هایی که قرار است این تیم را ترک کند، رامین رضائیان است که در پایان فصل قراردادش با این تیم به پایان خواهد رسید. درباره ام صلال هم انتظارات از بازیکنان خارجی این تیم برآورده نشده است و با این وضعیت هر چهار بازیکن خارجی این تیم از جمله روزبه چشمی در لیست خروج قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:
گل رضاییان بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا شد
رامین رضاییان:بعد از واکسن ترسیدم بمیرم
علی کریمی جایگزین رامین رضاییان در لیست آسیایی الدحیل

انتهای پیام/