ویسی: عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات عالی بود

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات عالی بود جا دارد از مالک و مدیرعامل باشگاه بابت اینکه خواسته های ما را برآورده کردند تشکر کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عبدالله ویسی پس از دیدار برابر چوکای تالش در خصوص بازی اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند. کیفیت خوب زمین سبب شد تا دو تیم فوتبال بازی کرده و بدنبال برد باشند. ولی از موقعیت ها نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.
ویسی ادامه داد: در بازی هایی که به این شکل پیش می رود باید از تک موقعیت هایی که بدست می آید نهایت استفاده را کرد متاسفانه استفاده نکردیم و در نهایت بازی مساوی شد.
سرمربی خیبر خرم آباد در خصوص موقعیت صد در صد گلزنی تیمش در دقایق پایانی بازی گفت: دو الی سه موقعیت گلزنی ایجاد کردیم ولی نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم. یک موقعیت گلزنی صد در صد نیز توسط عارف رستمی ایجاد شد که وی تمرکز کافی را برای بهره گیری از این موقعیت را نداشت و در نهایت از دست رفت.
وی در خصوص عملکرد داوران بیان داشت: من اصلا در مورد داوری صحبت نمی کنم در لیگ برتر نیز در مورد آنها صحبت نمی کردم داورها جوان هستند باید به آنها فضای مناسب داده و بیشتر تحت فشارشان قرار ندهیم تا بتوانند کار خودشان را انجام دهند.
ویسی در خصوص عملکرد باشگاه خیبر در نقل و انتقالات نیز گفت: عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات عالی بود جا دارد از مالک و مدیرعامل باشگاه بابت اینکه خواسته های ما را برآورده کردند تشکر کنم ولی در بحث هماهنگی و تاکتیکی بازیکنان کار داریم که در زمان تعطیلات کار خواهیم کرد تا شکل تیمی مان بهتر شود.

بیشتر بخوانید:
مالک باشگاه خیبر: با عبداله ویسی برای فصل آینده به توافق رسیدیم
ویسی: آنقدر کنار زمین سر و صدا بود که سر درد گرفتم!

واکنش شیخ ویسی به شایعه مذاکره‌اش با پرسپولیس

انتهای پیام/