اولین شوک تیم ملی در سال ۱۴۰۰/ پست جدید اخراجی از تبریز در فدراسیون فوتبال

اولین شوک تیم ملی در سال ۱۴۰۰ انتخاب مجتبی خورشیدی برای پست سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، انتخاب سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در 16 فروردین 1400 را می‌توان اولین شوک فوتبال ملی دانست، برخی از علاقمندان فوتبال اسم مجتبی خورشیدی حتی به گوش‌شان نخورده بود و طولی نکشید که نقدها بر چنین انتخابی در فضای مجازی رنگ و روی جدی و طنز را هم به خود بگیرد. 

برخی فکر می‌کردند خبر انتخاب خورشیدی یک شوخی بی‌نمک از سوی طنزپردازان ورزشی است اما  در کمال تعجب این خبر واقعیت داشت. مجتبی خورشیدی که هفته گذشته به مدت چندین ساعت یا روز فقط در رسانه‌ها سرمربی ماشین سازی تبریز شده بود یک شبه از فرش به عرش رسید. سرمربی اخراجی و چند ساعته ماشین سازی بلافاصله به عنوان سرپرست محبوب‌ترین تیم ملی فوتبال آسیا انتخاب شد. مگر چنین چیزی ممکن است؟

از شهاب الدین عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال که در حکم انتخاب خورشیدی نوشته است« نظر به تعهد و تجربه  جنابعالی به این سمت منصوب می‌شوید»! بعید بود که چنین جمله‌ای را در وصف سرپرست جدید تیم ملی بنویسد.

سوال های زیادی است که بابت انتصاب امروز فدراسیون فوتبال در ذهنمان داریم. آیا انتخاب خورشیدی به اطلاع سرمربی تیم ملی رسیده است؟ آیا اصلا لزومی بر اینکه سرمربی تیم ملی با سرپرست انتخابی هماهنگی داشته باشد وجود دارد؟ آیا خورشیدی به زبان انگلیسی مسلط است؟ و سوالات متعدد دیگری که منتظر هستیم تا ببینیم این فدراسیون روی چه اصول و تدابیری این انتخاب را کرده و قرار است انتخاب های آینده این فدراسیون همین طور به جامعه فوتبالی شوک وارد کند؟

منبع: فارس

بیشتر بخوانید:
انتصاب سرپرست تیم ملی توسط عزیزی خادم
سخنگوی فدراسیون فوتبال: توقیف ساختمان پرسپولیس و فدراسیون فوتبال حقیقت دارد
جلسه مهم مسئولان فدراسیون فوتبال با معاون شستا
فدراسیون فوتبال پاسخ تراکتور را نداد؛ واسعی مقابل مس رفسنجان هم غایب بود
فدراسیون فوتبال پیگیر شکایت خود است !

انتهای پیام/