افشین پیروانی : فیلم کودک آزاری ربطی به مکتب پرسپولیس ندارد

حرف من این است خواهش می کنم فیلم هایی که در فضای مجازی مطرح می شود و خیلی از آبروها، زندگی ها و مسائل را زیر سوال می برد منشأ کار قرار نداده و طبق بیانیه نداده، انتقاد و‌ توهین نکنیم و توضیح ندهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من اقدام کودک آزاری هوادار استقلال را محکوم کرده و نظر شخصی ام این است که چنین حرکتی که در فیلم می بینیم قابل دفاع نیست که بخواهند فرد بچه یا بزرگی را مورد آزار و اذیت قرار بدهند. این حرکت از انسانیت به دور است‌. با این وجود ربط دادن این اقدام به باشگاه بزرگ پرسپولیس با انتشار این فیلم از نظر من ساختگی است.

وی افزود: اینکه این بچه عزیز طرفدار هر تیمی و هر رنگی باشد قابل احترام است. اگر این بچه حرفش را تغییر می داد و فیلم را پخش می کردند می گفتیم به سود باشگاه ما صحبت کرده اما این بچه مقاومت کرده و پای حرفش ایستاده. این کار قابل احترام است و دلیلی نداشته فردی که این فیلم را گرفته بخواهد آن را نشر بدهد. مشخص نیست این فردی که فیلم را گرفته و پخش کرده کدام تیم را دوست دارد.

پیروانی گفت: حرف من این است خواهش می کنم فیلم هایی که در فضای مجازی مطرح می شود و خیلی از آبروها، زندگی ها و مسائل را زیر سوال می برد منشأ کار قرار نداده و طبق بیانیه نداده، انتقاد و‌ توهین نکنیم و توضیح ندهیم. این فیلم را نمی توان به مکتب ما و باشگاه بزرگ پرسپولیس ربط داد. نمی خواستم از این حرکت دفاع کنم و گفتم مکتب باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس به دور از این حرف ها است‌.


بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین پرسپولیس| حضور افشین پیروانی در تمرین پنجشنبه سرخپوشان
پیروانی : امیدواریم مسئولان، نسبت به اتفاقاتی که رخ داده پاسخگو باشند
پیروانی: با داشتن نایب رئیس ایرانی در آسیا باید زور بیشتری داشته باشیم

انتهای پیام /