قنبرپور: پرسپولیسی ها مقابل الوحده مثل همیشه شاداب نبودند

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در 4 بازی قبلی خود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما به نظر من برای دیدار با الوحده به خوبی ریکاوری نشده بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مصطفی قنبرپور، مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: قطعا پس از گذشت ۳-۲ بازی در اوج بودن امکان دارد تیم‌ها دچار افت شوند و این افت هم با تمام احترامی که برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس قائل هستم در بازی شب گذشته این تیم مشخص بود. در نیمه اول بازی با الوحده شادابی بازی‌های گذشته را در ساق پای بچه‌ها ندیدم که قطعا یکی از دلایل اصلی این موضوع شرایط خاص آب و هوایی است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در 4 بازی قبلی خود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما به نظر من برای دیدار با الوحده به خوبی ریکاوری نشده بود. کادر فنی به این موضوع کاملا واقف هستند و بهتر از ما هم می‌دانند که چه اتفاقی رخ داده است. در نیمه دوم بازی پایاپایی را شاهد بودیم، تیم الوحده با جمع شدن در نیمه زمین خود و روی آوردن به کارهای کاملا تدافعی به دنبال حفظ گل زده‌اش بود و سعی می‌کرد با بستن روزنه‌ها اجازه نزدیک شدن بازیکنان پرسپولیس به دروازه‌اش را ندهد.

بیشتر بخوانید:
مهدی: برگزاری تمرین پرسپولیس در زمان قرنطینه در اختیار باشگاه است
امارات الیوم: پرسپولیس عجله داشت، الوحده آرامش
البیان: الوحده با ۹۰ دقیقه مقاومت، مقابل پرسپولیس پیروز شد
۳ ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا
AFC: الوحده نوار پیروزی های پرسپولیس را قطع کرد
سهیل مهدی: ‌تابع ‌وزارت بهداشت در مورد پرسپولیس هستیم؛ تعویق ۲ هفته‌ای رقابت‌های لیگ امر بدیهی است
لیگ قهرمانان آسیا | نتیجه و خلاصه بازی الوحده 1 – 0 پرسپولیس

انتهای پیام/