وریا غفوری تا بعد از مسابقات انتخابی، جایی در تیم ملی ایران نخواهد داشت!

نفرات دراگان اسکوچیچ برای مسابقات انتخابی مرحله اول جام جهانی تقریبا مشخص است و حالا باید دیگر با این موضوع کنار آمد که وریا غفوری شانسی برای حضور در این رقابت ها ندارد. وریا که در استقلال عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته است جایی در اندیشه های اسکوچیچ ندارد و تمرکز بیشتر اسکوچیچ به صادق محرمی و تیکدری است. حتی رامین رضاییان هم در دو اردوی اخیر تیم ملی ایران دعوت نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جدای از مسایل فنی نکته جالب در فهرست واکسیناسیون ملی‌پوشان غیبت وریا غفوری است و با در نظر گرفتن این موضوع احتمالاً کاپیتان استقلال جایی در بین نفرات تیم ملی در بحرین نخواهد داشت. پست دفاع راست یکی از ابهامات تیم اسکوچیچ است و در بازی با سوریه هم بحث زیادی درباره انتخاب‌های او مطرح شد. حالا دیگر روشن شده که انتخاب اول اسکوچیچ برای این پست صادق محرمی است، ولی سرمربی کروات تیم ملی در غیاب مدافع دینامو زاگرب جعفر سلمانی و مهدی تیکدری را به اردو فرا خواند و از مدافعان مطرح‌تر و آماده‌ای مثل رامین رضاییان، وریا غفوری، دانیال اسماعیلی‌فر و حتی صالح حردانی صرفنظر کرد.

در جریان این بازی سلمانی و سیامک نعمتی در این پست به میدان رفتند و تیکدری فرصت بازی پیدا نکرد، ولی هیچ‌کدام از آن دو بازیکن نمایش راضی‌کننده‌ای نداشتند. انتظار می‌رفت که اسکوچیچ بعد از این تست ناموفق در افکارش تجدید نظر کند، ولی در فهرست جدید باز هم از مدافعان راست مطرح فوتبال ایران خبری نیست. محرمی در بازی‌های قبلی تیم ملی نمایش نسبتاً خوبی داشته، ولی برای تورنمنت فشرده و حساس بحرین نمی‌توان فقط به یک مدافع راست تکیه کرد و مربی کروات حداقل به عنوان بازیکن ذخیره باید گزینه مطمئن دیگری را هم به منامه ببر

در نهایت باید دید آیا اسکوچیچ برای پست دفاع راست تیم ملی ایران به نتیجه نهایی خواهد رسید یا خیر.

بیشتر بخوانید:
هر سه هافبک دفاعی پرسپولیس در اردوی تیم ملی
هاشمیان: توجه داشته باشید نفراتی که واکسن زدند، بازیکنان لیست نهایی تیم ملی نیستند
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نابینایان از دوشنبه در کیش/ انجام دو مسابقه دوستانه با روسیه

انتهای پیام/