بحرین و عراق آماده انجام دیدارهای تدارکاتی پیش از انتخابی جام جهانی!

در حالی که کمتر از یک هفته تا از سرگیری دیدارهای انتخابی جام جهانی برای تیم ملی باقی مانده است، بحرین و عراق قصد انجام دیدار تدارکاتی دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حریفان تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی انتخاباتی جام جهانی بازیهای تدارکاتی بیشتری داشته اند.

در حالیکه حریفان تیم ملی آخرین بازی های تدارکاتی خود را مقابل حریفان برگزار می کنند اما اردوی آمادگی تیم ملی ایران در کیش تازه امروز وارد سومین جلسه خود می شود و همچنان خبری از بازی‌های دوستانه نیست، تیم ملی بحرین امشب در آخرین بازی تدارکاتی خود به مصاف مالزی خواهد رفت و عراق هم فردا شب به مصاف نپال می‌رود، مسئله‌ای که می‌تواند به آمادگی و هماهنگی آن‌ها برای بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی انتخاباتی جام جهانی در قاره آسیا کمک زیادی کند.

تیم ملی فوتبال ایران در ماههای گذشته تنها یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ازبکستان در تاشکند، یک بازی با بوسنی در سارایوو و آخرین بازی دوستانه هم مقابل سوریه در تهران داشته است که نسبت به دیگر حریفان بازیهای دوستانه کمتری داشته است البته تیم ملی یک بازی دوستانه با تیم ملی مالی در ترکیه ترتیب داده بود که به دلیل کرونا و عدم سفر مالی به ترکیه و عدم پذیرش میزبانی فدراسیون فوتبال ترکیه، لغو شد.

هر چند رییس فدراسیون فوتبال در برنامه شب های فوتبالی اعلام کرد اگر کادر فنی درخواست بازی دوستانه می کرد قطعا آن را تدارک می دیدیم اما به نظر می رسد کلا کسی به فکر بازی دوستانه نبوده است.

بیشتر بخوانید :
سعید عزت‌اللهی: تنها هدفم این است که تیم ملی به مرحله بعدی برود و…
شاهرخی: AFC بدش نمی‌آید بحرین به جام جهانی صعود کند
تیم ملی ایران با دوم شدن در مقدمانی جام جهانی از گروه صعود نمی…

انتهای پیام/