مجیدی مایل به جذب کاوه؛ کاوه رضایی / استقلال؛ در انتظار تعیین تکلیف نهایی باشگاه بلژیکی

کاوه رضایی بازیکنی است که در لیگ شانزدهم یک فصل فوق العاده را زیر نظر علیرضا منصوریان پشت سر گذاشت اما او در پایان بازی های فصل تصمیم گرفت از استقلال جدا و راهی شارلوای بلژیک شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کاوه رضایی بازیکنی است که در لیگ شانزدهم یک فصل فوق العاده را زیر نظر علیرضا منصوریان پشت سر گذاشت اما او در پایان بازی های فصل تصمیم گرفت از استقلال جدا و راهی شارلوای بلژیک شود. کاوه رضایی در شارلوا هم بسیار موفق بود تا جایی که کلوب بروخه بلژیک تصمیم گرفت این بازیکن را به خدمت بگیرد اما او در این تیم نتوانست بدرخشد و بیشتر فصل مصدوم بود تا در نهایت این بازیکن دوباره به صورت قرضی به شارلوا که یک مالک ایرانی دارد برگردد.

حالا با پایان فصل رضایی باید دوباره به تیم بروخه برگردد اما گفته می شود این باشگاه تمایلی به ادامه کار این بازیکن ندارد تا شایعاتی به وجود بیاید که استقلال قصد دارد این بازیکن را دوباره به ایران برگرداند.

در این بین شنیدیم فرهاد مجیدی تمایل به جذب کاوه رضاییِ ملی پوش دارد و استقلالی ها منتظر هستند تا تکلیف او در لیگ بلژیک مشخص شود و بعد از آن برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کنند. در این بین گفته می شود کاوه رضایی در صورت داشتن پیشنهاد، ترجیح می دهد به فوتبالش را لیگ بلژیک ادامه بدهد. کاوه می تواند یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات تابستانی ایران را رقم بزند و باید دید آیا او راضی می شود فوتبالش را در ایران ادامه بدهد یا نه؟

بیشتر بخوانید:
فرهاد مجیدی: پرسپولیس از لیگ پرتغال و قطر بازیکن گرفت، ما از مشهد هم…
احتمال برکناری فرزاد مجیدی از استقلال
مجیدی برای این فصل مدافعان ذوب آهن را می خواهد

انتهای پیام /