اظهارات وکیل جری بنگستون درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از پرسپولیس

وکیل مهاجم اسبق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده جری بنگستون اظهاراتی ارائه داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آرش نجفی، وکیل مهاجم اسبق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت جری بنگستون از این باشگاه اظهار داشت: پس از شکایت بنگستون از پرسپولیس، این باشگاه در زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی به فیفا اعلام کرد با وی توافق می‌کنیم و به ما فرصت بدهید. در آن زمان این بازیکن 70 هزار دلار از پرسپولیس طلب داشت که باشگاه 20 هزار دلار از این طلب را به وی پرداخت کرد و 50 هزار دلار باقی ماند. در آن توافق‌نامه آمده مرجع حل اختلاف طرفین دادگاه CAS است. حدود 2 سال با این امید که یک مدیر به پرسپولیس بیاید و بدهی به بنگستون را پرداخت کند، از وی مهلت گرفتم اما اکنون صبرش تمام شده و اصرار دارد به دادگاه CAS برویم. اقدامات ابتدایی را انجام داده‌ایم و اگر باشگاه همچنان به این پرونده بی‌توجه باشد، مراحل باقی مانده را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که باشگاه پرسپولیس اکنون باید خسارت پرداخت نشدن 50 هزار دلار بدهی اش در این سال‌ها به بنگستون را هم پرداخت کند در صورتی که امکان توافق برای گرفتن تخفیف هم وجود داشت اما باشگاه توجهی به این بدهی‌ ندارد.
وی درباره آخرین فرصت باشگاه پرسپولیس برای توافق کردن با بنگستون توضیح داد: می‌‌توانم تا 20 روز دیگر از این بازیکن مهلت بگیرم اما به این شرط که باشگاه پا پیش گذاشته و برای جلب رضایت وی قدم بردارد زیرا این موضوع را خیلی عقب انداخته‌اند و خود من هم پیگیری موضوع را از راه‌های مختلف عقب انداختم اما پس از 4-3 سال نمی‌توانیم صبر کنیم./فارس

بیشتر بخوانید:
رافت: اینکه وزیر، وکیل و سیاسیون طرفدار پرسپولیس می‌شوند از بزرگی و عظمت است
زمان آخرین بازی پرسپولیس قبل از سوپر جام مشخص شد
موقعیت باورنکردنی حامد لک در پرسپولیس
فرهاد مجیدی: پرسپولیس از لیگ پرتغال و قطر بازیکن گرفت، ما از مشهد هم نتوانستیم

انتهای پیام/