تیم ملی والیبال ایران ۲ – صربستان ۳ / زور جوان های ایرانی به شاگردان با تجربه کواچ نرسید

تیم های ملی والیبال ایران و صربستان در چهارچوب رقابت های هفته سوم لیگ ملت های والیبال به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم های ملی والیبال ایران و صربستان در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ ملت های والیبال امروز از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند ، شاگردان آلکنو که توانسته بودند شب گذشته برابر آمریکا به یک برد ارزشمند دست یابند.

ست اول| ایران ۲۵ – صربستان ۲۱

امروز هم شروع فوق العاده ای در این بازی داشتند ، آن ها توانستند نخستین امتیاز بازی را کسب کنند و در ادامه هم تیمی با نظم نشان دهند ، با این حال صرب ها شرایط متفاوتی نسبت به آمریکایی ها داشتند ، آن ها در دفاع بهتر از حریف قبلیمان بودند و در حرکات سرعتی هم با نظم تر عمل می کردند ، این جدال جذاب و دیدنی در ادامه کاملا پایاپای و برابر ذنبال شد و در نهایت صربستان زودتر به امتیاز هشتم رسید تا 2 تیم به وقت استراحت قانونی نخست این ست بروند.
پس از این زمان تیم کشورمان نمایش به مراتب بهتری داشت ، بازیکنان جوان و با انگیزه ایرانی در ضربات سرویس خیلی بهتر از قبل شدند و در حملات هم بهتر عمل می کردند ، با این حال حساب کار پایاپای و برابر دنبال می شدو این بار شاگردان آلکنو بودند که زودتر به امتیاز شانزدهم رسیدند تا 2 تیم به وقت استراحت قانونی دوم بروند.
سرمربی صربستان که نمی خواست بازنده این بازی باشد هرچه داشت به کار گرفت اما دفاع خوب ایرانی ها و همچنین دریافت های مناسب کار را برای صربستان حسابی سخت تر کرد و در نتیجه تیم ملی والیبال کشورمان در نهایت 25 – 21 برنده ست نخست شد.

ست دوم| ایران ۱۵ – صربستان ۲۵

بازی در ست دوم کاملا متفاوت دنبال شد ، کواچ سرمربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان که نمی خواست بازنده این دیدار حیثیتی باشد با تمام توان این ست را آغاز کرد و تمام ستارگانش را به میدان مسابقه فرستاد ، صرب ها با شروع خوبی که داشتند چند امتیاز پیاپی گرفتند و در حالی که نتیجه 8 – 3 به سود آن ها بود 2 تیم به وقت استراحت قانونی رفتند ، پس از این زمان هم بازهم تیم ملی والیبال صربستان بود که با نمایش قابل قبولش توانست اختلاف 2 تیم را بیشتر هم کند.
آن ها در حالی که الختلاف 4 امتیاز بود زودتر به امتیاز شانزدهم رسیدند و 2 تیم به وقت استراحت قانونی دوم رفتند ، آلکنو در این ست تصمیم نداشت که تعویض های زیادی انجام دهد و یا از بازیکنان با تجربه برای بازگرداندن نتیجه استفاده کند و در نهایت تیم ملی کشورمان با نتیجه 25 – 15 این ست را واگذار کرد تا حساب کار در مجموع برابر یک شود.

ست سوم| ایران ۲۸ – صربستان ۲۶

نمایش در ست سوم کاملا متفاوت بود ف ملی پوشان کشورمان توانستند نخستین امتیاز این مسابقه را کسب کنند و در ادامه هم نمایش قابل قبولی داشته باشند ، صربستان هم همانند ست دوم بازی خوبی انجام می داد ، آن ها روی ضربات سرویس و دریافت ها خوب عمل می کردند ف در نهایت این تیم ملی والیبال کشورمان بود که زودتر به امتیاز هشتم رسید.
بازی در ادامه کار هم کاملا برابر و حساس دنبال شد ، شاگردان کواچ هرچه داشتند به کار گرفته بودند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازهم این ایرانی ها بودند که برتری را حفظ کردند ، این روند در امتیاز شانزدهم هم حفظ شد و پس از آن هم بازی دوباره با جدال نزدیک همراه بود.
آلکنو بازهم در این ست تعویضی انجام نداد و تنها از بازیکنان جوان بهره برد و در نهایت این تیم ملی ایران بود که توانست با دریافت های خوب و البته دفاع فوق العاده در پایانه با نتیجه 28 – 26 برنده ست باشد تا حساب کار در مجموع 2 – 1 به سود تیم ملی والیبال کشورمان شود.

ست چهارم| ایران ۲۲ – صربستان ۲۵

بازی در ست چهارم با قبل کاملا متفاوت بود ف سرو قامتان ایران تلاش داشتند تا بازی را در این ست به پایان برسانند و برای همین با شروع خوبی که داشتند توانستند چند فاصله با حریف ایجاد کنند و زودتر به امتیاز هشتم برسند ، البته این روند ادامه دار نبود و علی رغم به میدان آمدن بازیکنان با تجربه بازاین تیم ملی صربستان بود که توانست با تغییر تاکتیک جریان بازیرا در پیش بگیرد و حتی از ملی پوشان ایرانی هم پیش بیافتد.
بازی در لحظات پایانی با وجود برابری 2 تیم بازهم به سود صرب ها دنبال شد و آن ها در نهایت موفق شدند با نتیجه 25 – 22 برنده ست چهارم باشند تا بازی در مجموع 2 -2 برابر شود.

ست پنجم| ایران ۸ – صربستان ۱۵

ست پنجم هم به سود صرب ها آغاز شد آن ها با عملکرد خوبی که به نمایش گذاشتند از همان ابتدا اختلاف زیادی را با ملی پوشان ایرانی ایجاد کردند. در این ست بازیکنتان یرانی نتوانستند نمایش همیشگی را داشته باشند و خستگی در چهره آن ها مشهود بود ، آلکنو هم در این زمان تصمیم نداشت که وقت استراحتی بگیرد و در نهایت بازی با نتیجه 15 – 8 به سود صربستان شود تا آن ها در مجموع با نتیجه 3 – 2 برنده بازی باشند.

بیشتر بخوانید:
خوشحالی فوتبالیست‌ها از برد ایران مقابل آمریکا
ترکیب تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان در لیگ ملت های والیبال
لیگ ملت های والیبال| تیم ملی والیبال ایران ۳ – آمریکا ۰ / طلسم‌ شکنی در ریمنی ، شاگردان آلکنو روی نوار برد
بانوی والیبالیست ایرانی راهی پرتغال شد
کریمی راهی ایتالیا شد
لیگ ملت های والیبال 2021 / ایران 3 بلغارستان صفر/برد دلچسب شاگردان آلکنو برابر بلغار ها با طعم صعود

انتهای پیام/